Gå til innhold

Hva er toppen av lykken?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regner med at vi alle har våre formeninger om dette, hva gjør eller ville gjort deg lykkelig? Det kan være små så vel som store ting vi har alle ulike terskler :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Grønn_*
Skrevet

Å få være i fred, på en helt stille plass, i en hytte uten strøm og innlagt vann, og bare kjenne på roen.

Skrevet

At bryllupsdagen endelig var her og jeg får gifte meg med drømmemannen. :hjerte:

Og at jeg endelig hadde blitt gravid etter år med prøving. DA hadde jeg vært lykkelig da!

Skrevet

Toppen av lykke.. Hmmmm.. Hvis man ser bort fra romantisk kjærlighetskliss, er jeg ganske så veldig lykkelig når jeg spiser god mat sammen med goe venner. Der vi begynner med en whisky og går tilbords og spiser/drikker vin/snakker i en evighet. Gjerne et stort tapasbord :)

Skrevet

At jeg er så frisk som jeg er nå :) (til tross for kroniske sykdommer)

Har en snill samboer.

Et hyggelig hjem, snille barn og en vakker valp.

At vi har et fredelig hjem :)

Leve et stille rolig liv.

Skrevet

Valp på fanget! :)

Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet

Å være på sommerferie, langt vekk fra hverdagens stress og bekymringer, i strålende sol sammen med familien :smilbla:

Nyte en iskald :is: i sommersola..

Skrevet

Jeg har det i grunnen ganske bra nå. Har et godt parforhold, trives der jeg bor og i jobben. Det er de store tingene. Og så blir jeg glad av småting som skjer på min vei i hverdagen. Det skal lite til for å glede meg.

Og så tror jeg at jeg ville blitt enda litt lykkeligere av å bo rett i nærheten av en skog/turområde. Hvor det var hester jeg kunne låne. :hjerte:

Gjest drømmer meg bort
Skrevet

Toppen av lykke er lang ferie fri for bekymringer. Sol og sommer på en hvit sandstrand i Nordland. Snille barn som leker sammen. Bål, en pils og en ferierøyk sammen med gode venner.

Slik hadde vi det sommeren 2008, og jeg gjentar det gjerne.

Gjest Gjest_Marit_*
Skrevet

Akkurat nå om dagen er toppen av lykke for meg når jeg ligger i mørket sammen med han jeg er forelska i og bare snakker om alt og ingenting :yvonne:

Skrevet

Toppen av lykken må være å finne livslang kjærlighet, den personen som gjør meg til et bedre menneske, å leve et fredfullt og lykkelig liv sammen.

Ellers noen gode nr 2:

Når barna forteller hvor glad de er i deg

Vårens første å gå barføtt i gresset

Kjenne regndråper i ansiktet

Nyte solen og is på en brygge

Bade om sommeren i fjellvann

På sjøen i seilbåt

Bestå eksamen

Et festlig vennelag

og selvfølgelig det faktum at helsa er god, at eg reiser på jobb hver dag og lønna kommer inn på banken så jeg kan betale min regninger og hus. Er kanskje ikke toppen av lykken i seg selv, men at fraværet at de 3 punktene er så omveltende i negativ forstand at det blir en lykke allikevel ;)

Gjest Methuselah
Skrevet

Si det når jeg finner det ut skal jeg fortelle det til deg

Skrevet

Å holde rundt kjæresten min, og kjenne armene hans rundt meg. Og vite at vi snart kan gjøre det hver dag! :hjerter_rundt:

Skrevet

En familie der alle er friske og der alle bryr seg om hverandre.

Ryddig økonomi og et trygt sted å bo.

Skrevet

Akkurat nå nyter jeg livet og har det bra med meg selv! Kunne ikke hatt det bedre faktisk... :)

Skrevet

Toppen av lykken for meg er å se og høre fornøyelsen til barnet mitt når jeg ammer det. Bliss!

Skrevet

Å spise når man er sulten og legge seg når man er trøtt.

Skrevet

For meg er det:

1. Å ligge i armkroken til kjæresten min og føle at det bare er oss to i hele verden
  2. Sene sommerkvelder med gode venner
  3. Sweden Rock festival

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...