junipia Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 noen som har tips til pynting i kirken? skal ha roseblader langs midtgangen samt fine lyskreasjoner ved alteret. noen andre tips? ser noen har pynt bla på kirkebenkene.
sofie777 Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 I min brors bryllup hadde svigerfamilien (som er kunstneriske) laget hjerter av en type grener som de hengte på enden av benkeradene, kanskje det var sløyfer på dem også. Disse ble tatt ned rett etter at brudeparet hadde dratt og ble hengt opp på veggen i selskapslokalet. Enkelt og pent.
latte Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 i kirken hvor jeg ble døpt, altså der mine foreldre sokner, bruker de blondeløper opp langs midtgangen - en bred hvit en - nydelig oppå den røde som ligger der bestandig... denne tråden henger jeg meg på...har ikke peiling på hvordan vi evnt skal pynte i kirka
Dr.Grey Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Kirka vår er så fin som den er, med masse glassmalerier bl.a, så vi skal ikke pynteså mye, tenkte å sette et par oppsatser i trapa opp til alteret bare, og så tar vi med disse tillokalet etterpå
Cæmis Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 jeg må eventuelt snakke med de andre som skal gifte seg etter oss, blir nok 3 vielser den dagen og da spleiser parrene på noe enkelt og stilrent.
allyhoo Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Vi skal heldigvis gifte oss i en kirke som er nydelig i seg selv. I tillegg så stiller kirken med blomster i store krukker, samt blomster til alteret En ting mindre for oss å tenke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå