Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fersk i gamet
Skrevet

Har datet en mann i ca 3 mnd, følte vi hadde kjempegod kjemi og koste oss veldig.

Han har også sagt han liker meg godt og kommet m mange gode ord. Planlagt forskjellige turer og vartet meg opp.

Det var han som tok innitiativet til kontakt via sms og holdt det gående. Etterhvert tok jeg også kontakt, fordi jeg liker han så godt.

Et stoort problem er at jeg fram til nylig har bodd sammen m eksen, selv om bruddet var et faktum for 7 mnd siden. Dette synes selvsagt daten var en smule vanskelig, han kjenner også til en viss grad eksen min.

Men jeg var fra første stund ærlig om dette, og sa at jeg ikke ville presse han til noe hvis det ble vanskelig for han.

Han sa han slet med sammvittigheten, men at han likte meg godt og ville gjerne bare ta det litt rolig.

Så plutselig får jeg en sms om at han ikke er klar for noe forhold, dagen etter vi hadde pratet i tlf og sendt masse flørtende mail til hverandre...

Hva skjer med sånne mennesker?? Føler meg ganske utnyttet, er det ikke normalt å opplyse om dette på forhånd, eller er det bare en snill måte å dumpe noen på??

Ok, jeg sier til han at jeg synes det var leit men at livet går videre. Så jeg tar ingen kontakt... Det går en uke før jeg får sms igjen... + et par mailer på jobb, bare noen tullemail men...Får også et par sexrelaterte sms vitser. Burde han ikke bare være glad for at jeg lar han være i fred??

Jeg blir jo skikkelig forvirra av dette, hva vil han liksom?

Treffer han på byen, slår av en liten prat.. Føler at vi har noe usnakket, han virker mutt... Jeg setter meg ned med noen andre og later som jeg har det bra ( holder på å dø innvendig) Så går det 10 minutter før han bare stikker, sier ikke hadet eller noe... Hva er liksom poenget med det??

Vi jenter har vel en tendens til å analysere alt, og jeg er en mester i det :o)

Skjønner ikke hva han vil, noen forslag her??

Må vel også nevnes at han har litt rykte på seg for å være en player. Er det bare oppmerksomhet han skal ha???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_minny_*
Skrevet

Dette minner meg om min egen situasjon. Bare at jeg er den "avvisende" parten.

Det er veldig lett (og kanskje feigt) å si at man ikke er klar for noe forhold. Kanskje han rett og slett ikke er klar for noe forhold med deg, fordi følelsene som bør være de ikke er tilstedet?

Det er lett å bli dratt inn i en flørt, men når det begynner å bli seriøst så får man kade føtter. Det er gøy å flørte, og det er godt å føle at noen viser interesse. Mtp at han er en player så er han godt mulig en person som søker mye selvbekreftelse.

Han sender deg vel noen mailer og sms'er for å holde kontakten ved like.. hvorfor vet jeg ikke. Kanskje han er usikker på om det kan bli noe mellom dere eller ikke? Kanskje han ønsker deg som venn? Kanskje han liker å ha noen å falle tilbake til? Mange spørsmål, men få svar såfremt du ikke spør han rett ut.

Må påpeke at dette er mine opplevelser og synspunkter, det kan godt være noe helt annet med han du har datet.

Skrevet

Virker som han fikk kalde føtter. Han behandler deg ikke noe bra. Bare overse han.

Skrevet
Virker som han fikk kalde føtter. Han behandler deg ikke noe bra. Bare overse han.

Ja, han sa vel også selv at han hadde fått kalde føtter, og at samvittigheten gnagde han....

Blir bare så skuffa, når jeg hele tiden var ærlig med han. Han vissta jo fra første stund om min situasjon, og synes han trakk den ganske langt før han fikk kalde føtter... Jeg ble i allefall såret, er en person som gir mye av meg selv med en gang. Lært noe til neste gang.

Problemet er jo at jeg liker han så forbasket godt....

Skal jeg bare glemme han, eller ta kontakt etter hvert??? Eller er ballen på en måte hans nå?

Skrevet

Må bare legge til... Hvis han kun er en player, og liksom har fått det han var ute etter. Ville det ikke da vært supert for han at jeg lot han være i fred???

De fleste playere lar vel aldri høre fra seg når de først har fått d mener jeg??

Skrevet

Ingen som har noen erfaringer å dele??

Gid jeg kunne slutte å tenke på den mannen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...