Gjest Gjest_synne_* Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Eksen har et stort behov for å nevne sex hver gang vi snakkes (det er ikke så ofte vi snakkes - kan være en litt anstrengt tone). Rett etter bruddet var det sitt sexliv med elskerinnen. Nå er det mer generell snakk om det, f.eks merkelige setninger ala "sex er hot". I vårt 9 år lange forhold var han aldri slik. Det var han som slo opp. Hva er poenget? Blir man plutselig helt hektet på sex og må snakke om begjæret sitt til alle og enhver?
Pokahonta Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Dette problemet løser man raskt: Man prater ikke med eksen!!
Gjest Gjest_synne_* Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Dette problemet løser man raskt: Man prater ikke med eksen!! Jeg ville ikke ha en "løsning". Er fullstendig klar over hva jeg kan gjøre for å få slutt på snakket. Men jeg lurer på hvorfor eksen har så stort behov for å dele dette med meg.
Gjest Gjest_una_* Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Jeg har noe av det samme problemet. Synes det er gøy å snakke med eksen, for vi funker veldig bra som venner, men han skal alltid ta opp detaljer fra sexlivet, og gjerne "mimre" om hvordan sexen vår var. Pleier å si ifra at jeg ikke vil snakke med han når han holder på sånn. Han var ikke spesielt god i senga, så han oppnår nok ikke ønsket effekt
Picatchu Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Jeg har noe av det samme problemet. Synes det er gøy å snakke med eksen, for vi funker veldig bra som venner, men han skal alltid ta opp detaljer fra sexlivet, og gjerne "mimre" om hvordan sexen vår var. Pleier å si ifra at jeg ikke vil snakke med han når han holder på sånn. Han var ikke spesielt god i senga, så han oppnår nok ikke ønsket effekt Haha..ikke min heller, men så tar han det heller aldri opp..noe som er like greit for begge parter
MissStiles Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Hvis eksen min begynner å snakke om sex, så sier jeg bare ifra. Jeg har ikke noe behov for å vite om sexlivet hans etter at det ble slutt mellom oss. Det kan han holde for seg selv. Jeg har jo ikke noe interesse av å dele informasjon om mitt sexliv til han.
Gjest Papirkurven Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Min eks bringer også opp det faktum at vi aldri hadde "brake-up sex", og prater masse om hvor lite sex han har nå og sånn... skjønner det ikke...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå