Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bamsemums
Skrevet

Hei.. Noen der ute med god fantasi som kan hjelpe meg??????? :)

Kjæresten min som jeg har vært sammen med i 4år er nå ferdig i militæret på fredag 18.juli... Jeg reiser til bergen hvor han bor/er i militæret og skal bo hjemme hos han og foreldrene. Jeg har så lyst å gi han en liten overraskelse han vil huske som gave på at han har holdt ut militæret.... Men hva skal det være????? Tenkte på, han har nettopp fått seg lappen(jeg har ikke lappen),pakke piknikkurven og dra ut på biltur og nyte hverandre og hans frihet vekke fra militæret.

Noen som har bedre forslag?Jeg har så dårlig fantasi, dessverre........ :-?

har ikke så mye penger, så det kan ikke være noe dyrt...!!

Videoannonse
Annonse
Gjest bamsemums
Skrevet

Ingen der ute som kan tipse meg?????????????

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det med piknik var en meget god ide! Så kan du f.eks kjøpe med jordbær og champagne..

Om du har telt så kan du jo ta med teltet, og finne et romantisk sted på fjellet eller ved havet, og tilbringe natten der. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Glemte å spørre-har dere et avstandsforhold siden du må reise til han?

Har dere kun helgen sammen? Tenkte på at hvis dere har god tis, så kan dere jo reise bort et sted med telt..Til en camping ol, eller til Stavanger, for eksempel. Stavanger er en veldig romantisk by, synes jeg iallefall..

Gjest bamsemums
Skrevet

Vi har hatt et avstandsforhold siden han dro i militæret, det vil si siden 23.juli 2002... Men han har sin egen leilighet her i Oslo hvor jeg bor. Så når jeg har vært i bergen nå en ti dagers tid så kommer han tilbake til Oslo sammen med meg.Han venter på svar fra universitetet og høyskolen i Oslo...Det med telt blir vanskelig, har ikke det! Og dra til stavanger blir noget dyrt......dessverre........... :roll:

Gjest Noddi
Skrevet

titt tei!

Forslag til hva du kan gjøre med/for kjæresten din ja..

Ta han med ut litt ut på ettermiddagen... kjør til en strand, eller en annen rolig plass...

Ha med ei flaske vin (billigere- og bedre - enn champagne) og ost og kjeks pakket litt lekkert i en kurv.. Ikke glem druer og paprika.. og gjerne jordbær!!

Ta med et stort laken.. eller et annet "kjølig" stort teppe..

Be han sette seg..

Stripp for han på en litt sexy måte, mens han nipper til vina du gir han.

Så stripper du han - litt hardt og rått!! Om du skjønnner..

Hopp i vannet.. og bad nakne sammen!!

Det er virkelig noe av det beste som finnes; å svømme naken!!

Så, går dere på land..

Her ber du han legge seg på magen..

Du har kjøpt med massasjeolje m god lukt.. og masserer han fra ørene ned til føttene.. Han trenger sikkert dette max etter et år i militæret.

Når du har massert han bak, ber du han "kle på seg litt".. og dekker med ost og kjeks..

Resten får du finne på selv.. men etter maten... må vel en helaften avsluttes med noe mere enn jordbær..

Sex ute i naturen er vilt deilig.

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...