Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Wacmoc
Skrevet

Har Acer Aspire One som jeg kjøpte i Januar. Den siste mnd har pluttselig en knapp vært litt "hard" å trykke på, men med en gang jeg trykker litt hardt på den kutter den ut. Nå har dette skjedd med backspace knappen min, men får den ikke tilbake til normalen igjen. Bruker laptopen delvis på skole og hjemme. Litt over normalt bruk, men ikke så mye at knappene burde klikke etter 3 mnd..

Har jeg krav på å få dette fikset av datakjeden gratis? ( der jeg kjøpte den ) Noen tips til hvordan jeg kanskje kan få det til selv?

Aner ikke hva slags garantier eller hva jeg har på den.. Husker hvertfall at jeg har noe med at om jeg sender inn laptopen inn på reprasjon for samme ting tre ganger uten bedring så får jeg ny.. Men det er det jeg husker.

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet

Dette skjer med alle tastaturer innimellom... Så lenge du ikke har knapper som henger seg totalt opp skal du ikke klage :ler: Hadde engang at n-knappen hang seg opp og hver gang jeg trykket på et skrivefelt noe sted begynte den å skrive nnnnnnnnnnnnnn :ler:

Det er nok en vanlig slitasjefeil man må leve med. Du kan prøve å pelle av knappene og støvsuge under tastaturet, for det kan ofte være resultat av at smuler eller annet bøss har sniki seg under. Bare husk å ta et bilde av tastaturet (slik at du husker hvor tastene skal stå...) og slå av maskina først....

Gjest Wacmoc
Skrevet
Dette skjer med alle tastaturer innimellom... Så lenge du ikke har knapper som henger seg totalt opp skal du ikke klage :ler: Hadde engang at n-knappen hang seg opp og hver gang jeg trykket på et skrivefelt noe sted begynte den å skrive nnnnnnnnnnnnnn :ler:

Det er nok en vanlig slitasjefeil man må leve med. Du kan prøve å pelle av knappene og støvsuge under tastaturet, for det kan ofte være resultat av at smuler eller annet bøss har sniki seg under. Bare husk å ta et bilde av tastaturet (slik at du husker hvor tastene skal stå...) og slå av maskina først....

Haha, okei. Første laptopen jeg har, aldri opplevd det på stasjonær . :sjenert:

Men takk, da vet jeg at jeg ikke kan klage, og slipper å drite meg ut da ^^ ;P

Gjest Grafica
Skrevet

Nei stasjonære skjer det skjeldnere med, siden tastaturet ikke er så kompakt :)

Gjest Wacmoc
Skrevet
Nei stasjonære skjer det skjeldnere med, siden tastaturet ikke er så kompakt :)

Hoho, okei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...