Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Har lagt inn dette temaet under "Graviditet", men legger det inn her også: Jeg lurer på en ting: Når man tar angrepille, har mensen lett for å bli litt forsinket da? Jeg har nemlig en venninne som glemte å ta en p-pille og det fant ikke hun og kjæresten ut før det var for seint. Hun tok angrepillen med en gang hun kom på jobb dagen etter og presis tolv timer etter tok hun den andre pillen (da det er to piller i en slik "kur"). Dette var på torsdag. Nå er hun bekymret fordi hun skulle hatt mensen i går. Hun har ikke fått den enda. Tenkte jeg skulle spørre om det er noen her som har erfaring fra Angrepillen og som vet om mensen kan bli litt forsinket? Hun sier hun har litt vondt i magen i dag..typiske mens-smerter, men er redd allikevel.
Sharissa Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Ja, den kan godt bli veldig forsinket. Da jeg tok angrepille var den over tre uker forsinket. Det står vel også i brukssanvisningen at den kan være det. Menne...så er det vel ikke alltid at mensen kommer på nøyaktig samme dag hver gang da? det har min aldri gjort.
Sharissa Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Ja, den kan godt bli veldig forsinket. Da jeg tok angrepille var den over tre uker forsinket. Det står vel også i brukssanvisningen at den kan være det. Menne...så er det vel ikke alltid at mensen kommer på nøyaktig samme dag hver gang da? det har min aldri gjort.
Frk Doodad Skrevet 16. juli 2003 #4 Skrevet 16. juli 2003 Angrepillen kan forsinke menstruasjonen. I tillegg blir man kanskje litt nervøs når man er redd for graviditet, og går å venter på menstruasjon. Går man å tenker på det, virker det inn på kroppen og kan i allefall forsinke mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå