Gå til innhold

Røde pigmenter i håret etter farving,

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tiril_*
Skrevet

Hei

Jeg hadde helt ufarvet hår, mørkeblondt, og skulle lysne det litt fordi kjæresten maste så mye. Kjøpte hårfarve med aske så det ikke skulle være varme toner som kom frem, men nå sitter jeg her, med rødskjær i håret. Og varme toner kler meg virkelig ikke. Jeg er student og har ikke så mye penger, så jeg lurte på om det var noen her som hadde tips til hva jeg kunne gjøre for å få håret mer kaldt.

På Forhånd takk

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_martine_*
Skrevet

Hei,

jeg sitter her med samme problem som deg. Eneste forskjellen er at jeg var hos en dyr frisør (jan thomas studio) og brukte flere tusen på farge og klipp.. Håper noen kan si noe om dette, kanskje noen av oss bare har hår som lett bringer frem røde pigmenter(?). Sist jeg var hos frisør skjedde det samme...

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes spesielle sjampo hos frisøren spm skal fjerne røde pigmenter i håret. Det er lurt å ta seg en tur til frisøren og kjøpe seg en sånn.

Gjest Chosa
Skrevet

Hvis man bruker hjemmefarge så er det mange som ofte får veldig rødskjær de første dagene, men etter du vasker håret noen ganger så går fargen mer ut og det røde forsvinner;) Vent noen uker å se om fargen blir mer kald, hvis ikke så kan du gå til frisør og høre der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...