missmia Skrevet 15. juli 2003 #1 Del Skrevet 15. juli 2003 Ja, hva tror du? Tror du det finnes liv på andre planeter. Selv syntes jeg det er nesten naivt å tro att i hele univerrset, er det bare "vår" planer det finnes inteligent liv Hva tror du? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 15. juli 2003 #2 Del Skrevet 15. juli 2003 Intelligent eller ikke, det finnes i alle fall liv i en eller annen form. Dersom vi definerer oss selv som intelligente er det vel ikke fritt for at det også finnes "intelligent" liv, ja ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. juli 2003 #3 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg tror det finnes liv på andre planeter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 15. juli 2003 #4 Del Skrevet 15. juli 2003 Ja - ett eller annet sted i en eller annen form. Jeg tror ikke vi er den enest livsform i det store universet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. juli 2003 #5 Del Skrevet 15. juli 2003 Ja, men ikke nødvendigvis inteligent liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 15. juli 2003 #6 Del Skrevet 15. juli 2003 Ja,det tror jeg. Og hvem vet,kanske er de også MER inteligente enn oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 15. juli 2003 #7 Del Skrevet 15. juli 2003 Ja,det tror jeg. Og hvem vet,kanske er de også MER Hehe, det skal jo ikke akkurat mye til... Er vel noen som har sagt at det sikreste tegnet på at det finnes intelligent liv i verdensrommet er at ingen har prøvd å kontakte oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 15. juli 2003 #8 Del Skrevet 15. juli 2003 Javel - og hvem har sagt at de ikke har prøvd å kontakte oss?? Hvem vet hvilken "kontakt-form" de vil benytte? Pr. mail kanskje? Telefon? Ringe på døra til Bush? Ufo? Synes det er en spennende tanke jeg -at det finnes liv på andre planeter! Tviler vel på at "livet" er i form av små grønne menn med antenner på hodet....... :o Men - liv i en eller annen form. JA - det tror jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 15. juli 2003 #9 Del Skrevet 15. juli 2003 og akkurat nå sitter de sikkert på internet og diskuterer om det finnes liv på andre planeter... Ja, jeg tror det finnes liv, ikke i vårt solsystem, men i et annet solsystem, eller flere, så tror jeg det finnes en planet som er som jorden, hvor det lever mennesker og dyr som her. De er vel for langt borte til at det er mulig å kunne ta kontakt med de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 17. juli 2003 #10 Del Skrevet 17. juli 2003 Ja, det tror jeg absolutt. At det finnes såkalte Ailiens og flyvende talerkner det er jeg vel heller litt skeptisk på, men at det finnes kanskje noen parasitter på enkelte planeter det tviler jeg ikke på. Har vanskeligheter for å tro at det er på vår planet det er eneste liv her i universet. Det skal jo finnes flere solsystemer enn vårt også, så hvem vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 17. juli 2003 #11 Del Skrevet 17. juli 2003 Tja jeg vet ikke. Hvorfor skulle det det?? På den annen side, hvorfor skulle det IKKE det? Hadde en diskusjon om dette temaet en gang for lenge siden, og tilslutt ble vi helt forvirra hele gjengen så vi måtte bare slutte. Jo mer du tenker på det jo mer usannsynlig sannsynlig blir det.... :-? Ja, ja, vi får vinke da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2003 #12 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg tror nok at det er en mulighet for at ett eller flere steder laaaaangt der ute finnes, men sannsynligheten er vel ganske liten for at de skal kunne ligne oss. Det skal klaffe veldig bra med alle slags detaljer for at liv skal kunne utvikle seg likt i to forskjellige verdener... Med mindre vi har fått hjelp et sted fra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 31. juli 2003 #13 Del Skrevet 31. juli 2003 Tror også at det finnes liv i universet. Men det er nok i en helt annen form enn vi kan forestille oss. Jeg tror ikke det er lett å komme i kontakt med dem, kommunikasjonsmåten er sikkert så forskjellig og de må være uendelig langt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #14 Del Skrevet 31. juli 2003 Dette tror jeg: Jeg tror at vår verden er akvariummet (ikke akkurat det da, men tilsvarende ting) til vesener fra andre planeter. En slags kjæledyr-hobby! Dermed finnes det vel mange "jordkloder" (tilsvarende vår) som eies av ulike. Kanskje akkurat vår jordklod er et skoleforsøk (gruppeporsjekt i naturfagen) der oppgavelyden er "selvdestruksjon" ?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. juli 2003 #15 Del Skrevet 31. juli 2003 Klart det gjør ! Ville jo være ganske utrolig med det digre universet og alle planetene og så skulle det kun være en planet med liv på ? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 31. juli 2003 #16 Del Skrevet 31. juli 2003 Selvfølgelig finnes det annet liv i Universet. Om annet liv er plassert på andre planeter så er det jo større sannsynlighet for det enn at det ikke finnes annet liv.... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2003 #17 Del Skrevet 31. juli 2003 Dette tror jeg: Jeg tror at vår verden er akvariummet (ikke akkurat det da, men tilsvarende ting) til vesener fra andre planeter. En slags kjæledyr-hobby! Dermed finnes det vel mange "jordkloder" (tilsvarende vår) som eies av ulike. Kanskje akkurat vår jordklod er et skoleforsøk (gruppeporsjekt i naturfagen) der oppgavelyden er "selvdestruksjon" ?! Akkurat den tanken der har jeg også Embla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #18 Del Skrevet 31. juli 2003 Akkurat den tanken der har jeg også Embla Kult (men noen ganger tror jeg ingen ting. Blir egenltig litt sprø i hodet av å tenke på dette. Greiere å forholde seg til tema som "hva har du spist i dag" eller "hva har du på deg" og lignende) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå