Gjest lekebøll Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Jeg har, i en uke til, en uhorvelig god mulighet til å laste ned en mengde god musikk fra nettet - men mangler inspirasjon. Så, dersom du har noen perler, må du gjerne slenge inn et svar på denne tråden ... Vet det avhenger av smak, men ikke bry deg om det. Skriv gjerne genre. Til dere som synes slikt er umoralsk:
*M* Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Personlig liker jeg alt av Håkan Hellström.. Så jeg vil absolutt anbefale å laste ned han
tuji Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Jeg kan jo si hva jeg har lastet ned i det siste: Justin Timberlake: Rock your body Angie Stone: Everyday Michael Jackson: Human nature og P.Y.T. Stevie Wonder: I wish Mr. Mister: Kyrie og Broken Wings Earth, Wind & Fire: September
Gjest gjesta Skrevet 15. juli 2003 #7 Skrevet 15. juli 2003 Last ned det du kan finne av Queen og Freddie Mercury, ta Bohemian Rapsody som spor nr 1. Finn deg et cd anlegg med rimelig bra høyttalere og tunghørte naboer - enjoy. Selv husvask kan bli bra da. Mie - Freddie fan.
Madison Skrevet 15. juli 2003 #8 Skrevet 15. juli 2003 The Calling!! :D og Linkin park :D og mange andre..men disse er favorittene.
pusla Skrevet 15. juli 2003 #9 Skrevet 15. juli 2003 Da vil jeg anbefale Counting Crows - de har en knallbra CD som heter "August and everything after". Det kan også være verdt å sjekke ut Tom McRae om du liker rolig, gitarbasert slappeav-musikk. Vibeke Saugestad er også en av mine favoritter.
Gjest Zirine Skrevet 15. juli 2003 #10 Skrevet 15. juli 2003 Odd Børretzen Portishead Morcheeba Massive Attack Sneaker Pimps Anja Garbarek (balloon mood - en av norges beste cd'er) Sally Oldfield Eminem Tricky Goldie Alf Prøysen Frank Sinatra Tungtvann David Bowie - Ziggy Stardust R.E.M Ole Paus .. for å nevne noe.
Gjest Helenius Skrevet 15. juli 2003 #12 Skrevet 15. juli 2003 Pink Floyd og Simon and Garfunkel. Suverene i hver sin sjanger!
Tjorven Skrevet 16. juli 2003 #13 Skrevet 16. juli 2003 Fenrik Lane - Up in Tears Metallica - St. Anger Alanis Morrisette - Princess Familiar Halvdan Sivertsen - Sola i Desember Halvdan Sivertsen - Lovise Lind
Malou Skrevet 16. juli 2003 #14 Skrevet 16. juli 2003 Lastet ned 'Heard it through the grapevine' med Marvin Gaye i går. Jeg blir bare i så godt humør av den. Ellers så har jeg planer om å laste ned mer av Bo Kaspers Orkester. Deilig, avslappende sommermusikk. Jennifer
Gjest lekebøll Skrevet 16. juli 2003 #15 Skrevet 16. juli 2003 Takk for mange gode forslag! Jennifer, jeg har flere CD'er med Marvin Gaye - han er hersker innen sitt område. "Heard It Thorugh The Grapevine" liker jeg også.
myagi Skrevet 16. juli 2003 #16 Skrevet 16. juli 2003 Odd Børretzen Portishead Morcheeba Massive Attack Sneaker Pimps Anja Garbarek (balloon mood - en av norges beste cd'er) Sally Oldfield Eminem Tricky Goldie Alf Prøysen Frank Sinatra Tungtvann David Bowie - Ziggy Stardust R.E.M Ole Paus .. for å nevne noe. Her var det veldig mye bra! Føyer til: Fu Manchu Queens of the stone age Turboneger Janet Jackson Kylie Minouge Missy Elliot Miss Dynamite This Mortal Coil Diaz Equicez Thomas Dybdahl Kings of convinience (husker ikke hvordan man skriver det) Prince Røyksopp Res Basement jaxx Jennifer Brown The thrills Bertine Zetlitz Madonna :D
Rapitap Skrevet 16. juli 2003 #17 Skrevet 16. juli 2003 Dette kommer vel ikke som noen bombe akkurat. Men 12 Stones er faktisk verd å lytte til! Spesielt om du er prementruell eller i beit for damer! =) [url=http://www.12stones.com/audio/]>> 12 Stones Audio Page Have fun! =)
Golosa Skrevet 16. juli 2003 #18 Skrevet 16. juli 2003 Noen av mine favoritter: Yello: Drive driven Imogen Heap: December of Love Jaques Brel: Ne me quitte pas Frances de Gregori: La Donna Cannone Lamb: Gorecki Tom McRae: Sao Paulo Rain Nina Simone: Love me or Leave me, My Baby Just Cares for Me Deninger Blasmuski: Calling You Talking Timbuktu: Ai Du David Gray: Sail Away Susanne Vega: Tom's Diner Massive Attack: Angel Gotan Project: alt
Gjest lekebøll Skrevet 18. juli 2003 #19 Skrevet 18. juli 2003 OK, brukt endel tips her inne nå. Lastet ned blant annet Bohemian Rapsody (men med Fugees i stedet for Queens) - O'lykke! :D Takker igjen for mange gode forslag ...
sirka Skrevet 21. juli 2003 #20 Skrevet 21. juli 2003 Queens of the stone age Nirvana Macy Gray Jimi Hendrix The white stripes Foo Fighters Stevie Wonder Pink Floyd Erykah Badu Aretha Franklin Audioslave Lou Reed John Lennon The red hot chilli peppers Terence Trend d'Arby Det var det jeg kom på i farta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå