Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest rothue
Skrevet

hun og han rotet i en god stund (noen få mnd er det vell snakk om) og de bestemte seg for å være kjærester den siste tiden, det varte vell i noen uker.

før han kunne avsløre (mens han rotet med henne) at han hadde en "ting" for meg helt siden første gang han såg meg.

ble kjent med han via en felles kompis!

og han bestemte seg til slutt for å gjøre det slutt med henne, og samme kveld så begynte jeg og han og rote på fest og siden da har vi rotet.

det som er så teit er at jeg skrev jo en del med henne på nettet, hun fortalte meg hvor mye hun hadde begynt og få følelser for han, hvor glad hun er i han osv, og jeg var glad på deres vegne og ønsket henne lykke til o.l. (dette var mens de rotet og var sammen)....så jeg følte meg som den store dritten når hun satt og fortalte meg dette samtidig som jeg visste at han hadde en "ting" for meg!!

vell...vi begynte og rote...og den kvelden vi begynte og rote ute på fest så møtte vi selvsagt på hun, jeg følte meg fortsatt som en stor dritt der vi gikk og latet som ingenting jeg og han, og hun gikk uvitende!

og jeg og han har rotet frem til for 2 uker siden da han plutselig ble stille, og jeg har bestemt at det er over uten og ha snakket med han egentlig.

så ser jeg på nettby at hun skriver mye stygt som er dedikert til noen...og jeg ser hun har visket ut det hun hadde skrevet om meg på vennelista si som var skrevet positivt, og nå står det ingenting!!

hun har ikke sagt noe til meg...men jeg vet hun er venner av hans venner og jeg bor i en bygd så man legger sammen 2 + 2 !!

han har ikke sagt et ord til med på snart 2 uker, ikke svart når jeg har prøvd å ringe og sende sms og sånt så jeg har gitt opp det....

ja jeg har vært en dritt!!! sjikkelig følelsesløst gjort av meg når jeg visste hva hun følte for han, samtidig som at jeg bare har møtt hun 1 gang før dette skjedde og har skrevet litt med henne på nettby som nevnt. så jeg er jo ikke en venn sånn sett....men alikevell så er det dårlig gjort av meg!! tar på meg den...må vell bare legge meg flat og si at jeg angrer på og ha gått bak hennes rygg :nei:

men er veldig spent på hva han har sagt til henne om alt dette....!!

vet egentlig ikke helt hva jeg ville oppnå med denne tråden men...noen tips eller råd til hvordan jeg skal forholde meg til dette??

venninna mi sa jeg ikke skulle skrive til henne for å gi henne rom og hun vil nok mest bare banke livskiten ut av meg (hun er visst truende til og gjøre det og faktisk) uansett så ikke vits i og strø mer salt i såret!

huff...jeg synes så synd i henne....fytti h****** for en tosk jeg var :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Gjest rothue igjen
Skrevet

åååh jeg holder på og bli gal!!!

jeg føler at jeg MÅ skrive til hun rett og slett for å si..."kom igjen, gi meg inn! kjeft på meg...fortell hva du synes om meg, jeg kan godt ringe deg så du får kjefte på meg over telefon om du vil"....bare få det overstått!!!

ingen sier noe til meg og han svarer ikke når jeg snakker til han på msn....

og jeg aner ikke hva han har sagt til hun og hva hun tror eller vet....!!!!

my goooooood!!!! jeg blir sprø!!!

og venninna mi sier jeg ikke skal skrive til hun for å ta hensyn til hun og hennes følelser, jeg er den siste hun vil høre fra! skjønner den....men...

virkelig ingen synspunkt her??

Skrevet

Få synspunkter her inne om natta.

Svelg det i deg, hold kjeft og gå videre. Du kjenner jo egentlig ikke henne, så å begynne å kontakte henne blir jo bare helt teit. Da blir du i all fall hu der galne dama som bare er teit og lager drama. Du får rett og slett tåle at noen ikke liker deg, eller slutte å gjøre ting som gjør at andre ikke lker deg. Det siste alternativet er selvsagt umulig, så du får rett og slett heller begynne å leve for det du selv mener er rett OG stå for det etterpå.

Du mener jo tydeligvis at du ikke burde holde deg unna ham, siden du ikke kjenner henne egentlig. Så; da må du også stå for dette og ta den eventuelle støyten dette medfører. Du kan ikke både få leve etter dine ønsker og samtidig kreve at alle andre skal respektere og forstå dette.

Bare for å nevne det; jeg tenker du ikke har gjort noe galt, du kjenner ikke henne egentlig. Selvsagt er hun sur på deg, du var jo den som for henne stjal typen hennes. Men det er noe man bare må tåle. Enkelt og greit.

Gjest rothue
Skrevet

ja du har vell rett...!

jeg vet akkurat hvordan det føles og bli dumpet for en annen, og vet hvor vondt dette er om man virkelig er glad i noen.

og jeg må vell bare finne meg i at jeg også er den som kommer til og såre noen i løpet av livet og ikke bare bli den som blir såret!

jeg hater det men det er vell bare sånn... hun virket som en kjempejente, så hun fortjente ikke dette!

ja jeg begynte også og rote med han selv om jeg var fullstendig klar over hennes følelser for han og jeg kunne stoppet der (helst før vi begynte og rote), men det gjorde jeg ikke! og jeg får ta støyten og stå for det....det som er så innmari irriterende er denne "stillheten"...alle vi 3 vet hva som foregår, men ingen sier noe til noen. så jeg vet ikke hva hun går og tror, kanskje hun tror at vi har hatt et forhold lenge mens de fortsatt var sammen (han hjalp meg en del med flytting før vi begynte og rote og var på kaffe 2 ganger mens de to rotet og var sammen, det var IKKE mer enn det!).

så jeg klør etter og fortelle henne min versjon....men...får vell bare holde meg i tøylene og holde kjeft!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...