Gå til innhold

Santa Helena, Platanias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Reiser til Platanias i månedsskiftet mai/juni, noe vi forøvrig gleder oss veldig til :)

Vi skal ha en tre-romsleilighet på hotell Santa Helena. Lurer derfor på om noen kan fortelle oss noe om standarden på disse leilighetene, og evt. hvordan de "ligger til" i forhold til bassenget/stranda...?

På forhånd takk ! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjjj...

Ingen har svart meg... :trist:

Er det ingen som har erfaringer fra hotellet, og som kan si meg noe om 3-romsleilighetene...???

Skrevet

Stort nærmere stranden kommer du ikke... Men synes det er litt for langt fra sentrum/torget. Det er gåavstand, men ikke behagelig på høye heler en sen kveld f.eks...

Skrevet
Stort nærmere stranden kommer du ikke... Men synes det er litt for langt fra sentrum/torget. Det er gåavstand, men ikke behagelig på høye heler en sen kveld f.eks...

Åååå - tusen takk for svar :) - endelig...:)

Apropo det - rart hvordan en dag kan virke som en evighet når en venter på noe, forhåpentligvis positivt.

Avstanden til sentrum tenkte jeg egentlig ikke så mye på (familiefolk, tidlig til køys), lurte mer på beliggenhet i forhold til bassenget standard og fasiliteter på denne type leiligheter.

Skrevet
Hei!

Vil bare tipse deg om denne tråden med mye info om hotellet:

http://www.reseforum.se/forum/grekland/151...lena-kreta.html

Og hjemmesiden til hotellet med masse bilder:

http://www.santahelena.gr/main.html

Har ikke selv bodd på hotellet, men gått forbi flere ganger. Det er ikke så langt å gå til sentrum.

Tusen takk for svar, hyggelig :)

Har sett på begge nettsteder. Får ikke akkurat inntrykk av 3-roms, men hotellet får god omtale og det ser veldig fint ut der - noe som er betryggende.

Har vært i Platanias tidligere, vet derfor hvor hotellet er, men lite om innsiden (hvis dere skjønner?).

Får vel bare slå meg til ro med at konkret svar på mitt spørsmål dukker neppe opp, og ut fra linkene å bedømme kan jeg/vi slappe helt av - det blir nok toppers :)

Vi ser derfor frem til et hyggelig opphold, og et trivelig gjensyn med øya Kreta/stedet Platanias. :hjerter_rundt:

Skrevet
Vi ser derfor frem til et hyggelig opphold, og et trivelig gjensyn med øya Kreta/stedet Platanias. :hjerter_rundt:

Har ikke noe å tilføye, men ønsker dere en riktig god tur,

håper oppholdet blir vellykket - Kreta er en fantastisk øy :)

Skrevet

Jeg prøver igjen, bare dager før avreise :)

Er det ingen som har kjennskap til dette hotellet, og har bodd i 3-roms...?

Ønsker alle ei trivelig helg :)

Skrevet

Hei!

Ser du (fortvilt?) prøver å få svar. Jeg kan dessverre heller ikke hjelpe deg, men jeg ønsker deg/dere en riktig god ferie.

Skrevet
Hei!

Ser du (fortvilt?) prøver å få svar. Jeg kan dessverre heller ikke hjelpe deg, men jeg ønsker deg/dere en riktig god ferie.

Takk skal du ha, hyggelig av deg :)

Håper, som sagt, det fortsatt finnes noen der ute som kan gi meg svar på 3-romsen...

Skrevet

Du får nesten bare se når du kommer ned. Eventuelt ringe til hotellet og høre hvordan deres leilighet ligger...

Gjest sluttet å lure
Skrevet
Du får nesten bare se når du kommer ned. Eventuelt ringe til hotellet og høre hvordan deres leilighet ligger...

Okey da, jeg gir meg :)

Skrevet

Men en del av spenningen er vel å få se, og oppleve, det når du/dere kommer frem - ikke sant :)

God tur, og lykke til med oppholdet (det blir nok bra skal du/dere se).

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Hej, har vært på santa helena, var der i fjor. Og skal tilbake i august, fantastisk hotell med stort og fint basseng. Ligger rett på strander så det er jo bra. Rommene er fine men ikke så fint som resten av hotellet etter vår mening. Ikke bodd på 3 roms men tror de er store og fine. De ansatte eg veldig hyggelige også. God tur=)

Skrevet

Vi har også bodd der :)

Trivdes veldig godt på hotellet :jepp: Lekeplass til barna. Hotellet perfekt i forhold til stranden. I tillegg syns jeg ikke parasollene nedenfor hotellet ligger så tett som litt bortenfor. Det er jo et lite stykke å gå til sentrum, men det ligger både resauranter og butikker mens man går fra hotellet til sentrum....

Gjest Rant
Skrevet
Vi har også bodd der :)

Trivdes veldig godt på hotellet :jepp: Lekeplass til barna. Hotellet perfekt i forhold til stranden. I tillegg syns jeg ikke parasollene nedenfor hotellet ligger så tett som litt bortenfor. Det er jo et lite stykke å gå til sentrum, men det ligger både resauranter og butikker mens man går fra hotellet til sentrum....

Høres bra ut, skal dit i slutten av juni, har tidligere år bodd på Villa Platanias, men fant ut at vi skulle prøve dette hotellet i år. Håper 3-roms leilighetene har fin beliggenhet/utsikt.

• 2 uker senere...
Gjest ts - tilbake
Skrevet

Hei!

Da er vi tilbake etter et fantastisk opphold i treroms-leilighet på Santa Helena hotell :)

Bommet innledningsvis på tråden. Skrev at vi skulle dra i månedskiftet mai/juni, men det skulle selvsagt stått månedskiftet april/mai.

Leiligheten var flott den; to store soverom, veranda på hver av disse + i oppholdsrommet. Varandaene var på begge sider av leiligheten (øst-vest), noe som igjen betyr at vi hadde både morgensol og ettermiddagssol - HERLIG! :)

Vet ikke noe om hvor mange slik 3-roms hotellet disponerer, men vår lå vis a' vis hovedinngangen på hotellet. Bassenget ligger i andre enden, men det var ikke noe problem.

Det eneste jeg har å utsette må være mangelen av knagger til å henge fra seg på, både ved inngangsdøren og på badet. Men man finner alternativer ;)

Bargutten Christo var en helt fantastisk fyr - bøttevis med godt humør, tok vare på alle uansett alder, kjønn, utseende, nasjonalitet Bare smil :)

Likeså med de jentene som jobbet i baren, og for ikke å glemme gutta i restauranten - vanvittig god ivaretakelse av oss som gjester. Vi følte oss spesielle og velkomne - hver dag/gang.

Det kostet 6 euro for leie av to solsenger og en parasoll på stranden. Sengene ved bassenget kostet ingenting.

Dere som skal avgårde - håper dere får samme gleden av oppholdet som det vi har hatt ;)

Jeg ønsker dere alle en riktig god sommer!

:)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Da er vi tilbake etter et fantastisk opphold i treroms-leilighet på Santa Helena hotell :)

Bommet innledningsvis på tråden. Skrev at vi skulle dra i månedskiftet mai/juni, men det skulle selvsagt stått månedskiftet april/mai.

Leiligheten var flott den; to store soverom, veranda på hver av disse + i oppholdsrommet. Varandaene var på begge sider av leiligheten (øst-vest), noe som igjen betyr at vi hadde både morgensol og ettermiddagssol - HERLIG! :)

Vet ikke noe om hvor mange slik 3-roms hotellet disponerer, men vår lå vis a' vis hovedinngangen på hotellet. Bassenget ligger i andre enden, men det var ikke noe problem.

Det eneste jeg har å utsette må være mangelen av knagger til å henge fra seg på, både ved inngangsdøren og på badet. Men man finner alternativer ;)

Bargutten Christo var en helt fantastisk fyr - bøttevis med godt humør, tok vare på alle uansett alder, kjønn, utseende, nasjonalitet Bare smil :)

Likeså med de jentene som jobbet i baren, og for ikke å glemme gutta i restauranten - vanvittig god ivaretakelse av oss som gjester. Vi følte oss spesielle og velkomne - hver dag/gang.

Det kostet 6 euro for leie av to solsenger og en parasoll på stranden. Sengene ved bassenget kostet ingenting.

Dere som skal avgårde - håper dere får samme gleden av oppholdet som det vi har hatt ;)

Jeg ønsker dere alle en riktig god sommer!

:)

Kan bare signere på denne - på alt !

Vi hadde det supert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...