freezepop Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Ok, jeg skjønner ikke alle disse voksentingene, så da er KG fint å ha Jeg bor i Grenland, og har da strømnett gjennom Skagerak Energi. Strøm får jeg av Vitel, som skal være et av de billigste. I forbindelse med en søknad kikket jeg litt nærmere på strøm-forbruk og utgifter, og ble litt forvirret. Vi er 2 stk i husttand som er en leilighet på 70 m² og vi er ganske flinke med strøm, enda det er dårlig isolasjon her, og det går litt ekstra til varme. Anyway. Til Vitel, som er selskapet jeg har valgt til å levere strøm betalte jeg på siste faktura 836 kroner. Spesifikasjonene på fakturaen er mildt sagt forvirrende, men så langt jeg kan skjønne er dette for 3 mnd, men jeg skal ikke si noe 100% sikkert. Det jeg stusser over er; jeg betaler strøm til Vitel, men synes jeg betaler unormalt mye til Skagerak. Til dem betalte jeg sist 1383 kroner for 2 mnd. Nettleie energi, Avgift energifondet og forbruksavgift nett + nettleie fastbeløp. Er det sånn det skal være? Er det jeg som har fått feil forestillinger eller er dette unormalt mye til nettleverandør? Noen som kan hjelpe meg i jungelen her?
Rosalie Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Vi betaler også mer i nettleie etc til Hafslund enn vi betaler i strøm til OBOS Bare Kraft. Så virker ikke unormalt for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå