Cæmis Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 (endret) Jeg har kjøpt meg Maggie Sottero kjole (!!!!) Dallas Jeg ønsker at denne kjolen skal stå litt stort ut, så vurderer 3 ringer og eventuelt ta ut noen om jeg synes det blir for mye...MEN... hos brudesalongen prøvde jeg kjolen med 2 ringer (?!er det forskjell på omkrets på ringene??) og underskjørtet hadde en ekstra "topp" øverst som la seg til over navlen slik at den ikke stoppet i hoftehøyde...fikk en følelse av at den satt bedre. Jeg har prøvd å søke på Ebay men finner bare slike som stopper til hoften eller som ser veldig "puffete" ut... Noen som kan hjelpe meg, eller komme med anbefaling på hvordan type underskjørt jeg bør ha? Endret 14. april 2009 av Cæmis
Phineas Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Jeg har kjøpt meg Maggie Sottero kjole (!!!!) Dallas Jeg ønsker at denne kjolen skal stå litt stort ut, så vurderer 3 ringer og eventuelt ta ut noen om jeg synes det blir for mye...MEN... hos brudesalongen prøvde jeg kjolen med 2 ringer (?!er det forskjell på omkrets på ringene??) og underskjørtet hadde en ekstra "topp" øverst som la seg til over navlen slik at den ikke stoppet i hoftehøyde...fikk en følelse av at den satt bedre. Jeg har prøvd å søke på Ebay men finner bare slike som stopper til hoften eller som ser veldig "puffete" ut... Noen som kan hjelpe meg, eller komme med anbefaling på hvordan type underskjørt jeg bør ha? Har dessverre ingen råd, men NYDELIG kjole!
Cæmis Skrevet 15. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2009 takk! :rødme: Noen som har en ide? Kanskje har brukt/kjøpt liknende kjole som kan anbefale et underskjørt?
Ssj brud :) Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 takk! :rødme: Noen som har en ide? Kanskje har brukt/kjøpt liknende kjole som kan anbefale et underskjørt? Flink du har vært da! Det er litt over 5 mnd til jeg skal gifte meg og ikke funnet kjole enda! Kjøpte du denne gjennom E-Bay? Jeg har ikke prøvd å handle der enda, men kan du anbefale det? Og kan jeg være sikker på at det er orginalt?
leirbål Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Jeg har kjøpt meg Maggie Sottero kjole (!!!!) Dallas Jeg ønsker at denne kjolen skal stå litt stort ut, så vurderer 3 ringer og eventuelt ta ut noen om jeg synes det blir for mye...MEN... hos brudesalongen prøvde jeg kjolen med 2 ringer (?!er det forskjell på omkrets på ringene??) og underskjørtet hadde en ekstra "topp" øverst som la seg til over navlen slik at den ikke stoppet i hoftehøyde...fikk en følelse av at den satt bedre. Jeg har prøvd å søke på Ebay men finner bare slike som stopper til hoften eller som ser veldig "puffete" ut... Noen som kan hjelpe meg, eller komme med anbefaling på hvordan type underskjørt jeg bør ha? jeg forstår ikke helt hva slags underskjørt du ønsker deg. Et med høyt liv?
Cæmis Skrevet 15. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2009 Flink du har vært da! Det er litt over 5 mnd til jeg skal gifte meg og ikke funnet kjole enda! Kjøpte du denne gjennom E-Bay? Jeg har ikke prøvd å handle der enda, men kan du anbefale det? Og kan jeg være sikker på at det er orginalt? Jeg kjøpte min brukt, men på Finn.no...og da er jeg ganske sikker på at den er original. På Ebay tror jeg du ser fort på annonnsen om den kan være ekte eller ikke...om den kommer fra Japan eller Kina så er den nok mest sannsynlig sydd der. Da må du uansett oppgi bystemål og midjemål etc. Jeg så selv på en maggi sottero kopi på Ebay for 200 kr, men tapte budrunden ved 800 kr siden tiden gikk ut...men men...så gikk det en tid og jeg endret mening om kjolen...så det var like greit hehe Jeg vet om mange her på siden som har kjøpt der i fra og er veldig fornøyde, andre ikke fult så fornøyde. Vet at kjolene som regel er skremmende like! Og det koster deg ikke mye om det skulle være et bomkjøp. Du finner sikkert en del kjoler som er ekte også, men da burde du nok se an annonsen nøye. Anbefaler eventuelt å sjekke finn.no- veldig mye fint der!
Cæmis Skrevet 15. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2009 jeg forstår ikke helt hva slags underskjørt du ønsker deg. Et med høyt liv? Ja på en måte, det er litt vanskelig å forklare ... nesten noe i denne banen: underskjørt og denne: underskjørt ex 2 "men denne er for rett ned"...jeg trenger er puff i underkjolen siden kjolen min er så tung.... leter på Ebay men synes de enten er lave i livet eller ikke kraftige nok...kanskje jeg må kjøpe fra butikk alikvel...men der skal de ha 1500
Gullfia Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 Jeg er veldig fornøyd med mitt underskjørt fra Agape. Det er relativt høyt i livet, og man kan (med litt innsats) justere ringene til den diameteren man selv ønsker. Jeg kjøpte mitt brukt for 350 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå