Gjest Uggerugga Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Jeg skrev en kommentar som anonym på en blogg, og fikk et truende innlegg tilbake fra en innvandrer om at han skulle finne meg! Kan de finne ut det? Det er ikke eieren av bloggen jeg ble truet av, men en annen anonym som kommenterte på bloggen. Har aldri sett på meg selv som rasist, men etter denne trusselen så er jeg skremt!
-Susanne- Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Jeg skrev en kommentar som anonym på en blogg, og fikk et truende innlegg tilbake fra en innvandrer om at han skulle finne meg! Kan de finne ut det? Det er ikke eieren av bloggen jeg ble truet av, men en annen anonym som kommenterte på bloggen. Har aldri sett på meg selv som rasist, men etter denne trusselen så er jeg skremt! I verste fall kan han finne ip-adressen din, men den kan han ikke få brukt til noe hvis han ikke har bekjente som er ansatt hos internet leverandøren din. Det er såvidt jeg har forstått bare politiet som kan få utlevert opplysninger om innehaver av en ip adresse. Såfremst du ikke har lagt ut personlige opplysninger som kan identifisere deg kan du nok føle deg ganske trygg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå