Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos optikker for å få linser. han sa jeg måtte regne med å komme tilbake 2-3 ganger for å finne rett styrke og komfort. Jeg betalte ikke noe første gangen. det skulle vi ta på slutten, sa han. jeg fikk med meg noen par linser for å prøve ut.

Jeg fikk ikke møtt opp til neste time fordi det var helt kaos utenfor senteret. Nyåpning, og helt fullt. Var ikke mulig å parkere. Snakket med optikkeren, og han beklaget det. Fikk ny time.

Var på ny time og fikk med noen andre linser. Fortsatt ikke betalt noe.

Så er spørsmålet mitt til dere; hvor mye bør jeg regne med å betale?

Jeg vet det koster 420 kr for linskontroll (brilleland), men blir det da 420 x3. Eventuelt 4, for den gangen jeg ikke kom. OG betaling for linsene jeg har fått med for å prøve?

Hvis han skal ha så mye, så kan han hvertfall bare glemme at jeg kjøper linser av han. Da bestiller jeg på nett.

:) Jeg finner ut av det når jeg skal dit, altså, men vil gjerne forberede meg litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte 690 kr. for synstest, linsetest og linser. Da var jeg der først en gang for synstest og lære og ta på linsene og slikt. Optikeren hadde da ikke inne den styrken jeg egentlig trengte, men fikk en litt annen styrke for å prøve linsene en uke. Etter en uke var jeg tilbake for å sjekke hvordan linsene satt på øyet og alt slik. Da fikk jeg også de linsene jeg skulle ha. Det var månedslinser.

Skrevet
Jeg var hos optikker for å få linser. han sa jeg måtte regne med å komme tilbake 2-3 ganger for å finne rett styrke og komfort. Jeg betalte ikke noe første gangen. det skulle vi ta på slutten, sa han. jeg fikk med meg noen par linser for å prøve ut.

Jeg fikk ikke møtt opp til neste time fordi det var helt kaos utenfor senteret. Nyåpning, og helt fullt. Var ikke mulig å parkere. Snakket med optikkeren, og han beklaget det. Fikk ny time.

Var på ny time og fikk med noen andre linser. Fortsatt ikke betalt noe.

Så er spørsmålet mitt til dere; hvor mye bør jeg regne med å betale?

Jeg vet det koster 420 kr for linskontroll (brilleland), men blir det da 420 x3. Eventuelt 4, for den gangen jeg ikke kom. OG betaling for linsene jeg har fått med for å prøve?

Hvis han skal ha så mye, så kan han hvertfall bare glemme at jeg kjøper linser av han. Da bestiller jeg på nett.

:) Jeg finner ut av det når jeg skal dit, altså, men vil gjerne forberede meg litt.

Den kjeden som jeg jobber i tar vi 495,- for nytilpassing av linser - det inkluderer en kontroll etterpå for å se hvordan linsene sitter, opplæring og prøvelinser...

Det er specsavers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...