Gjest NysgjerrigJente Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Hei. Jeg bare lurer på om det er flere enn jeg som tenner på å bruke leketøy på han?? For å spesifisere litt mer tenker jeg i aller størst grad på å stimulere han analt med dildoer og liknende. Før har jeg brukt både fingre og dildo på han, og han tenner veldig godt på det sier han i allefall. :-) Jeg har også lekt med tanken på strap-on og ta han, jeg er ganske sikker på at han ville likt det også. Men noe mer som jeg tenker litt på da er: Syntes dere han da virker litt mindre heterofil eller er det bare noe både han innbiller seg?? Jeg synes nemlig ikke noe av dette og syntes heller det er veldig turn-on :-) Noen synspunkter??
Verminaard Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Det er ikke homofilt. Jeg synes det er deilig å leke med bakenden. Enten alene eller sammen med min kjære. Jeg har en aneros plugg som er spesiallaget for å treffe g-punktet til menn (prostata) som gir meg et skikkelig kick. Strap-on høres bare helt rått ut. Har dessverre ikke fått oppleve det...ennå
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Mannen min blir helt skjelven når jeg kommer dinglende med en strap on :-) Å nei gjør han ikke homofil Det er skikkelig rått å se hvor kåt og tent han blir....
Rimmern Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Selvfølgelig gjør det han homofil. Hvis han i tillegg bruker solkrem ute om sommeren så er det bare et tidsspørsmål før kuken faller av og ei fitte begynner å vokse der hvor den var.
FoxyFish Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Fleshlight? Jeg tror kjæresten min hadde blitt nervøs om jeg trua med å putte en fleshlight i baken hans...
lovenemo Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Hei. Jeg bare lurer på om det er flere enn jeg som tenner på å bruke leketøy på han?? For å spesifisere litt mer tenker jeg i aller størst grad på å stimulere han analt med dildoer og liknende. Før har jeg brukt både fingre og dildo på han, og han tenner veldig godt på det sier han i allefall. :-) Jeg har også lekt med tanken på strap-on og ta han, jeg er ganske sikker på at han ville likt det også. Men noe mer som jeg tenker litt på da er: Syntes dere han da virker litt mindre heterofil eller er det bare noe både han innbiller seg?? Jeg synes nemlig ikke noe av dette og syntes heller det er veldig turn-on :-) Noen synspunkter?? Er garantert mange som tenner på det Synes ikke han virker noe mindre hetero av den grunn, synes det er herlig med menn som er såpass sikre på egen seksualitet at de tør å utforske den siden av seg selv, eller hvordan jeg enn skal si det. Kjæresten liker det godt når jeg gjør det for han, men har ikke brukt så mye leketøy enda. Meen det blir vel det også tenker jeg
Wunderbarbara Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 (endret) Har hørt om mange menn som liker dette! Det er ikke homofilt så lenge den ene er en jente Endret 15. april 2009 av Wunderbarbara
Gjest gjest-jente Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 Må innrømme at jeg muligens ville funnet det litt turn-off å ta på meg en strap-on og kjørt den opp bak på kjæresten min... Kan kanskje forstå en finger, og kan muligens strekke meg til å gjøre det, men noe mer enn det er nok ikke helt min greie tror jeg. Men - hver sin lyst
Gjest Shelob Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Jeg tror kjæresten min hadde blitt nervøs om jeg trua med å putte en fleshlight i baken hans... Hæh? I baken? Fleshlighten skal han jo more seg med foran - altså putte pikken inn i. Jeg tenkte da på leketøy generelt, ikke bare dildo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå