Gå til innhold

Kort brudekjole i Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_
Skrevet

Hei,

Er det noen som vet hvor de har bra utvalg av korte brudekjoler i Trondheim?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_trønderbrura_*
Skrevet

agape har noen korte men de ble litt "for mye" for min smak. jeg liker det enkle og stil rene.på lises brudesalong på melhus der hadde de et par nydelige korte kjoler (bedre pris også). håper du finner hva du leter etter - jeg er såååå fornøyd med å ha valgt en kort brudekjole! synes det er skikkeli stilig :) tessem og frøken frue har jeg ikke vært innom, så kanskje noen andre kan hjelpe deg med tips ang utvalget der?

Gjest Gjest_Laura_*
Skrevet

Så gøy å lese at det er flere som velger kort! :) Det har jeg selv også gjort, og er kjempefornøyd med det. Desverre har jeg ingen råd om hvor man finner korte kjoler i Trondheim, men det kommer mer og mer nå. Så de fleste brudesalonger har nok noen alternativer vil jeg tro. Lykke til!!

Gjest Tokidoki
Skrevet (endret)
Agape på Tyholt selger disse fantastiske nydelige kjolene! :rødme:

denne og denne

Å! Den første der vil jeg ha!

Endret av Tokidoki
Gjest Gjest_TS
Skrevet

Takk for svar.

Jeg får ta en ringerunde. Hadde håpet på å slippe å dra til Melhus siden jeg ikke har bil, men har hørt at de har mange fine kjoler der borte.

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg henger meg på denne. For det første er det ikke helt meg å ha en stor bryllupskjole. For det andre er lang kjole uaktuelt med tanke på hvor bryllupet kommer til å være. Noe i 5o-tallsstil er mer meg. Finnes det kanskje noen i Trondheim om har kjoler som egner seg til brudekjole uten at det egentlig er brudekjole?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...