Gå til innhold

Barn med flere menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om å ha barn med flere?

Jeg har allerede en sønn på 7 år med en jeg ikke lenger er sammen med. Vi gikk fra hverandre da han var 3 år og har selt omsorg, 50/50. Nå har jeg ny kjæreste og vi ønsker oss barn.

Hva er deres tanker om å ha barn med flere menn?

:sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da helt greit! Jeg ble skilt da sønnen min var ett år, men har desverre ikke fått flere barn. Skulle gjerne hatt det, men har ikke funnet noen som egnet seg å få barn med. Har du funnet noen som du vil hsá barn med og som du er sikker på kommer til å stille opp for deg og barnet, så stå på! Men tenk deg godt om, som man alltid skal gjøre når man planlegger å få barn med noen.

Skrevet
Det er da helt greit! Jeg ble skilt da sønnen min var ett år, men har desverre ikke fått flere barn. Skulle gjerne hatt det, men har ikke funnet noen som egnet seg å få barn med. Har du funnet noen som du vil hsá barn med og som du er sikker på kommer til å stille opp for deg og barnet, så stå på! Men tenk deg godt om, som man alltid skal gjøre når man planlegger å få barn med noen.

Jo, jeg er i et nytt og meget stabilt forhold. Vi har vært sammen i litt over 3 år og elsker hverandre over alt på jord. Men jeg får helt noia og tenker, hva hvis det skjer noe og dette ikke funker? Man har jo aldri noen garantier! Tenk om vi går fra hverandre, så har jeg én unge på den ene siden av byen, og én på den andre... :sukk:

Skrevet

Min manns ekskone har fire barn med tre forskjellige menn. Det er sånn som skjer, ser ikke noe veldig galt i det, egentlig. Høres værre ut det er:)

Skrevet

Å ha to barn med to forskjellige menn du har hatt lange og seriøse forhold med ser jeg ikke noe galt i. Det viktigste er at du tror de blir gode fedre for dine barn.

Ei jeg kjenner har fem barn med fire forskjellige menn. To av mennene har hun kun møtt noen få ganger. Det synes jeg er drøyt.

Skrevet

Det er nok få som reagerer negativt på at man får barn med to forskjellige menn, særlig når aldersforskjellen er såpass stor. Neivel, så fungerte ikke forholdet med pappaen til den første, men det er ikke dermed sagt at man ikke kan prøve på nytt. Det er først når man får barn med tre-fire forskjellige at folk reagerer på det... Det kan være forståelige grunner til det også, men ofte er det sånn at man bare har hoppet over å bruke prevensjon.

Nyt livet med din nye mann og familien deres. :)

Skrevet

Fire barn med tre menn høres mye ut. Det er mye som høres mye/drøyt ut. :P Men det er jo en stor forskjell om disse mennene er ONS og barna kom i løpet av 5 år, enn om dette var menn hun var i et stabilt forhold med og som stiller opp for ungene sine. Om det funker fint for henne - så bra da! :)

Jeg har en 4-åring, ønsker meg flere barn en gang i tiden. Men jeg har ingen mann i livet mitt akkurat nå. Dessverre funket det ikke å være i forhold med faren til barnet mitt, men han er der for barnet på alle plan og vi har delt samvær.

Folk vil aldri sladre, drit i dem! Det handler om hva DERE ønsker dere, ikke hva andre måtte finne på å si. Om dere ikke får barn sladrer de om at en av dere er steril. :ler:

Gjest Gjest_mamma_*
Skrevet
Fire barn med tre menn høres mye ut. Det er mye som høres mye/drøyt ut. :P Men det er jo en stor forskjell om disse mennene er ONS og barna kom i løpet av 5 år, enn om dette var menn hun var i et stabilt forhold med og som stiller opp for ungene sine. Om det funker fint for henne - så bra da! :)

Jeg har en 4-åring, ønsker meg flere barn en gang i tiden. Men jeg har ingen mann i livet mitt akkurat nå. Dessverre funket det ikke å være i forhold med faren til barnet mitt, men han er der for barnet på alle plan og vi har delt samvær.

Folk vil aldri sladre, drit i dem! Det handler om hva DERE ønsker dere, ikke hva andre måtte finne på å si. Om dere ikke får barn sladrer de om at en av dere er steril. :ler:

Den eldste er 19 og den yngste er 1 år, så det er noen år mellom dem:) Alle barna har kommet i langvarige parforhold, så det er ingen ONSunger:)

Skrevet

Det høres ofte verre ut enn det er :fnise:

Selv dem som har feks fire barn med fire forskjellige menn, trenger ikke nødvendigvis være sånne som "flyr fra blomst til blomst". De færreste er one-nights stand-unger...

Og barn med to forskjellige menn er jo ikke dumt i det hele tatt det. Må da være lov å feile i kjærlighetslivet ;)

Skrevet
Det er nok få som reagerer negativt på at man får barn med to forskjellige menn, særlig når aldersforskjellen er såpass stor. Neivel, så fungerte ikke forholdet med pappaen til den første, men det er ikke dermed sagt at man ikke kan prøve på nytt. Det er først når man får barn med tre-fire forskjellige at folk reagerer på det... Det kan være forståelige grunner til det også, men ofte er det sånn at man bare har hoppet over å bruke prevensjon.

Nyt livet med din nye mann og familien deres. :)

Støtter den! :)

Skrevet

Ingen skal eller kan bestemme hvem du skal ha barn med!

Skrevet

Ikke la dine elskede barn forbli ufødte bare fordi du elsker en ny mann nå enn du gjorde tidligere :) Kjenner flere som har barn med flere fedre (mer enn 2 forskjellige også). Det er trygge og lykkelige barn, og supre foreldre!

Skrevet

Jeg er ikke så veldig positiv til å få barn med flere menn...

Men det henger nok sammen med at jeg har bare sett "dårlige" tilfeller..

Min svigerinne er skilt og har to barn med to forskjellige. Hun skilte seg ganske tidlig, og fikk et barn til når nr 1 var 8 år.

Nå er barna 10 og 2, og hun har flyttet fra den nye samboeren...

Den første skilsmissen var stygg - mye krangel angående samvær (begge ville ha 100%). Det er fortsatt mye krangel, de nekter hverandre å bytte helg når ting oppstår - noe som går utover barnet. (hun har gått glipp av bryllup på begge sider av familien + bursdager til søskenbarn osv..) De bytter ikke bare for å være vanskelige - like stae begge to..

Med samboer nr 2 er det motsatt - han tar ingen interesse i barnet, og vil ikke ha det mer enn han må. Når han har omsorgen er det hos moren hans... noe min svigerinne irriterer seg over....

Det har vært veldig mye styr for min svigerinne - så jeg er blitt helt skremt :ler:

Jeg har to barn med min mann, og har lyst på en til om noen år.. Men hvis jeg skulle bli skilt før den tid, har jeg bestemt meg for at jeg ikke orker å få barn med andre - da får jeg være fornøyd med de to jeg har....

Men det er jo opp til deg - og det er du som kjenner samboeren din. Men jeg tror det er viktig for alle som planlegger barn sammen å prate sammen om hvordan ting vil bli ved et evt. brudd... slik at man ikke får barn med en som egentlig ikke har lyst til å stille opp hvis det skulle bli slutt....

Lykke til :)

Skrevet

Det å ha to barn med to forskjellige ser jeg ikke på som ille i det hele tatt : )

OG det er langt fra uvanlig.. Det er jo ofte at man finner ut at dette ikke funker, men at man alikevell vil ha barn senere i livet.

Det kan være mange grunner til at man har barn med forskjellige partenere. Så man bør ikke fordomsdømme. Jeg har bare en halvbror. Men det er jo fordi pappa døde da jeg var 3 år, og mamma ville jo selvfølgelig ha et barn til og at jeg skulle få et søsken :)

Men av og til kan det selvølgelig være vanskelig og ikke dømme noen før man vet historia bak. Som en jeg vet om har seks barn med fem forskjellige. Det syntes jeg er drøyt uansett hva forklaringa og grunnen er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...