Gjest silje98 Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Har virus . trojan horse f.eks. Bruker avg virusprogram. Men har aldri skjønnt meg på disse programmene når det står på engelsk. Og hvis jeg sletter virus fra selve virusprogrammet, så sletter det seg ikke fra dataen ? Hva skal jeg gjøre?
Gjest SmallTalk Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Har du filplasseringa til trojaneren? Hvis du får tak i plasseringa, så kan du gå inn og slette den manuelt.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 ser filplasseringa, men når jeg går dit så er det ikke noe der.... Så får ikke til å slette det manuellt... Anbefaler noen et annet virusprogram? Datan min ble mega treig :/ Kan jeg ta kopi av alt jeg vil ha av musikk og bilder, så formater datan? (trenger jeg cd da?)
Gjest SmallTalk Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Har du satt innstillingene dine til at du viser skjulte filer og mapper? For hvis fila er skjult, så vil filplasseringen se tom ut hvis du ikke endrer innstillingene til at skjulte filer også skal synes. Har du forresten navnet på trojaneren? Og har du sjekka oppgavebehandlinga (Task manager) for å se hvor mye minne den bruker? Det kan være andre grunner enn trojaneren til at pc'n er treg. Har ikke noe antivirus som er gratis å anbefale, men mener at du kan kjøre diverse virusscanninger via internett.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 last ned malwarebytes anti-malware. Gratis og effektivt.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Har du virus på dataen din? Kjipt. Jeg har linux på dataen min, jeg. :-) :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 malwarebytes anti-malware. Kan du gi meg link fra hvor jeg kan laste det ned ? Takk
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti...4-10804572.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå