waco Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Vi ser oss rundt Når vi ikke er interessert, bruker vi blikket vårt og kikker oss rundt for å slippe øyekontakt. Vi forsøker å avslutte samtalen og ser oss om etter noen andre å prate med. Ja hver eneste gang en kvinne er hyggelig mot meg, - eller viser interesse, - eller virker interessant, - ja hvis hun er velkommen i fjeset så prøver jeg å avvvise. En hyggelig gjest blir gjenspeilt med forakt. Blir en kvinne for blid så prøver jeg å sende blikket et annet sted. Det vil si at jegt later som hun er uinteressant og prøver å ødelegge selvtillitten så godt jeg kan!! Jeg er glad jeg kan lære alminnelig takt og tone fra kvinneguiden!
Gjest Methuselah Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Nåja det er da ofte kvinner ikke forstår at vi menn ikke er interessert
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Nåja det er da ofte kvinner ikke forstår at vi menn ikke er interessert Ja, dere er velkommer til å fortelle om deres erfaringer.
Gjest Latter Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 I følge denne artikkelen ga samboenen min meg fire klare hint om at hun IKKE var interessert i meg. Det gjelder hint 1, 6, 7 & 8. (tror det var de fire) Et enkelt, praktisk og effektivt råd til damene. Dersom du ikke er interessert så prøv med disse ordene "Beklager, men jeg er ikke interessert i deg."
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 I følge denne artikkelen ga samboenen min meg fire klare hint om at hun IKKE var interessert i meg. Det gjelder hint 1, 6, 7 & 8. (tror det var de fire) Et enkelt, praktisk og effektivt råd til damene. Dersom du ikke er interessert så prøv med disse ordene "Beklager, men jeg er ikke interessert i deg." Støttes!
Gjest KateW Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Jeg har et ganske intenst blikk, og driver derfor ikke alltid med direkte stirring inn i øynene på folk. I tillegg er jeg interessert i det som foregår rundt meg, så jeg kan godt titte på andre folk mens jeg allikevel er i en dyp samtale. KG har nå lært meg hvorfor jeg er singel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå