Phineas Skrevet 14. april 2009 Forfatter #21 Skrevet 14. april 2009 Enig! Da jeg var og prøvde kjoler, sa jeg ifra at jeg ikke likte blanke stoffer. Hun som hjalp meg sa at det er satengkjoler, hvis du ønsker dem matte, må du kjøpe silke. Hun tok fram den ene kjolen jeg likte veldig godt, men som var i sateng, og sa at de hadde en nesten akkurat maken, men i et annet merke og som var i silke. Du verden, for en forskjell! Den i silke var myyye finere (og mattere) - og dyrere... Hmm, kanskje det er silke jeg har da? Jaaa, selvfølgelig er det det! Det står jo på auksjonsiden der jeg kjøpte den oxo!
Kanutten Skrevet 14. april 2009 #22 Skrevet 14. april 2009 Min kjole er også i silke, og den er også matt. Det er riktig det at sateng er billigere og silke er mye finere. Jeg synes kjolen din så kjempefin ut jeg
Phineas Skrevet 14. april 2009 Forfatter #23 Skrevet 14. april 2009 Min kjole er også i silke, og den er også matt. Det er riktig det at sateng er billigere og silke er mye finere. Jeg synes kjolen din så kjempefin ut jeg Takk Da tror jeg at jeg slår meg litt mer til ro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå