Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet alt i bryllupsdagboka mi, så jeg klipper og limer derifra... ;)

Brudekjolen min OG brudepikekjolen kom idag, og de var nyyyydelige begge to! Satt som noen skudd, og er bare kjempefine!

Ble så lettet og glad :D

Hvis jeg skulle ha noe å klage på, så må det være at kjolen min ikke er sånn glinsende silke, men matt silke... Det var litt kjipt da.. Men helt greit, den er hvit der den skal være hvit, og svart der den skal være svart.

*storfornøyd*

---------------------------

Hehe, har gått frem og tilbake med meg selv nå, for å finne ut om jeg er virkelig så fornøyd som jeg tror jeg er... Saken er at siden kjolen er matt, og ikke i glinse-stoff, så passer den ikke så bra til kjolen til Jenta... MEN, jeg plasserte den ved siden av dressen til Mannen, og de passa jo kjempebra sammen! Og da jeg holdt begge kjolene oppe slik at de fikk sol på seg, så vistes det ikke så godt..

Så nu tror jeg at jeg er kjempefornøyd igjen... Hehe...

Albumet mitt.

På det første bildet er kjolen min til venstre, kjolen til Frøkna til høyre.

På det andre bildet er kjolen til Frøkna til venstre, min i midten, og dressen til Mannen helt til høyre...

På det siste bildet er dressen til Mannen og kjolen min..

Noen med synspunkt?

Skrevet (endret)

Syns ikke det var så ille jeg :) Syns faktisk at det var veldig fint ;)Men jeg skjønner jo at du må være helt fornøyd. Du har kjøpt fra ebay? Vet ikke hvor mye kjolen til jenta di kostet? Men du kan jo høre om du kan bytte den, og da til en med samme farge som kjolen din?

Men en helt annen ting..har du bilde av hele kjolen din? Syns den så kjempefin ut det lille jeg så :D

Endret av Varsio
Skrevet
Syns ikke det var så ille jeg :) Syns faktisk at det var veldig fint ;)Men jeg skjønner jo at du må være helt fornøyd. Du har kjøpt fra ebay? Vet ikke hvor mye kjolen til jenta di kostet? Men du kan jo høre om du kan bytte den, og da til en med samme farge som kjolen din?

Men en helt annen ting..har du bilde av hele kjolen din? Syns den så kjempefin ut det lille jeg så :D

jeg _tror_ jeg er helt fornøyd sjø, og hvertfall etter jeg så kjolen sammen med Dressen til Mannen. De passet jo perfekt sammen. Det eneste nå, er jo at den ikke passer sånn superbra med kjolen til Frøkna, siden hennes er skinnende, og min er matt...

Kjøpt på ebay ja, så det er ikke bare å bytte ;) Og hun er storfornøyd med sin, så tror ikke hun hadde blitt så glad.. ;)

Har lagt ut bilder av meg med kjolen på, i albumet nå. Litt sånn lettere "redigert", vil ikke bli gjenkjent.. ;)

Skrevet

Synes kjolen var veldig fin! Utrolig nydelige detaljer bak på slepet! :jepp:

Synes ikke det gjør noe at jenta di ikke har likt stoff, er jo fint med litt avbrekk og? Hun er jo brudepike og skal skille seg litt ut! :D

Tror nok du skal være fornøyd, ja!

Skrevet
jeg _tror_ jeg er helt fornøyd sjø, og hvertfall etter jeg så kjolen sammen med Dressen til Mannen. De passet jo perfekt sammen. Det eneste nå, er jo at den ikke passer sånn superbra med kjolen til Frøkna, siden hennes er skinnende, og min er matt...

Kjøpt på ebay ja, så det er ikke bare å bytte ;) Og hun er storfornøyd med sin, så tror ikke hun hadde blitt så glad.. ;)

Har lagt ut bilder av meg med kjolen på, i albumet nå. Litt sånn lettere "redigert", vil ikke bli gjenkjent.. ;)

Hmm, så på klærne igjen nå, og kjolen til Frøkna passer kjempefint til dressen til Minsten. Og kjolen min passer kjempefint til dressen til Mannen. Så da er jeg jo egentlig fornøyd :D

Skrevet
Hmm, så på klærne igjen nå, og kjolen til Frøkna passer kjempefint til dressen til Minsten. Og kjolen min passer kjempefint til dressen til Mannen. Så da er jeg jo egentlig fornøyd :D

Ja, og klærne passer jo egentlig fint til hverandre oxo da... Hehe...

Skrevet
Synes kjolen var veldig fin! Utrolig nydelige detaljer bak på slepet! :jepp:

Synes ikke det gjør noe at jenta di ikke har likt stoff, er jo fint med litt avbrekk og? Hun er jo brudepike og skal skille seg litt ut! :D

Tror nok du skal være fornøyd, ja!

Ja, jeg synes oxo den er kjempefin, det er kun det med at den er i matt sateng... :forvirret:

Skrevet
NYDELIG! :D

Ja, den er jo fin :)

Se bort fra de grønne bh-stroppene, og bh-kanten min når du ser kjolen bakfra.. Hehehe... :fnise:

Skrevet
Ja, den er jo fin :)

Se bort fra de grønne bh-stroppene, og bh-kanten min når du ser kjolen bakfra.. Hehehe... :fnise:

Hehe, regnet med at du ikke skulle ha på akkurat den BHen på bryllupet :P

Skrevet

Nydelig!

Dessuten synes jeg matt silke er finere enn blank ;)

Skrevet
Hehe, regnet med at du ikke skulle ha på akkurat den BHen på bryllupet :P

Hehe, nei jeg kjører bh-løs da.. ;) Geniale er at det er sydd inn slike puter på "fronten" ;)

Skrevet
Nydelig!

Dessuten synes jeg matt silke er finere enn blank ;)

Håper de fleste er av den oppfatningen.. Hehe ;)

Neida, siden den er så matt, så er jeg egentlig redd for at den skal se "billig" ut... Når det ikke kommer lys på den, så ser det jo ut som vanlig stoff egentlig. Men når det kommer lys på den, så glinser det jo fint i den, så ser jo (og føler) at det er silke...

Skrevet
Hehe, nei jeg kjører bh-løs da.. ;) Geniale er at det er sydd inn slike puter på "fronten" ;)

Det er bra da :)

Men jeg må innrømme at det hadde vært litt morsomt om du hadde hatt på deg den BHen da.. hehe.. Folk hadde kanskje stusset litt men ;)

Skrevet
Det er bra da :)

Men jeg må innrømme at det hadde vært litt morsomt om du hadde hatt på deg den BHen da.. hehe.. Folk hadde kanskje stusset litt men ;)

:fnise: Spørs om jeg hadde fått noen rare blikk da.. ;)

Skrevet

Jeg personlig synes de blanke stoffene ser billigere ut jeg :klø: nesten alle kjolene på brudesalongen jeg prøvde min på var matte så jeg har inntrykk av at det er det vanligste.

Skrevet
Jeg personlig synes de blanke stoffene ser billigere ut jeg :klø: nesten alle kjolene på brudesalongen jeg prøvde min på var matte så jeg har inntrykk av at det er det vanligste.

Hmm, okei. Da gjør det vel ingenting om jeg printer ut forklaringen din her, og klistrer den opp på lokalet og i kirka? :fnise:

Gjest Koukla
Skrevet

Enig!

Da jeg var og prøvde kjoler, sa jeg ifra at jeg ikke likte blanke stoffer. Hun som hjalp meg sa at det er satengkjoler, hvis du ønsker dem matte, må du kjøpe silke. Hun tok fram den ene kjolen jeg likte veldig godt, men som var i sateng, og sa at de hadde en nesten akkurat maken, men i et annet merke og som var i silke. Du verden, for en forskjell! Den i silke var myyye finere (og mattere) - og dyrere... :roll::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...