stardust Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Er det noen som vet noe om porselensnegler? Det er visstnok veldig populært her i Polen, og jeg skal få satt på falske negler i morgen og lurer litt på hva jeg ska velge... her snakkes det også om silikon. Vet noen hva det er?
myagi Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Det eneste jeg vet om porselensnegler er at de er mye hardere enn f.eks. silkestøp. Har ikke hatt de selv men har en negldesigner i vennegjengen. De ser litt mer fake ut kanskje? Silikon høres spennende ut!
Dina Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Jeg har hatt støpenegler i snart 5 år, og har "vært innom" diverse sorter og metoder. De siste årene er mitt inntrykk at acryl er det som er mest brukt, og som gir best resultat. Lykke til! Dina
fruenge Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 aceyl eller gele er det som er mest brukt av "kjente negldesignere". Og så må jeg bar si at i polen er det mye som ser billig ut og som ser ut som plast. (Ja, jeg er fordømmende og stigmatiserende nå) Så jeg hadde nok vegret meg å ta porselensnegler hvis det var der det var populært.
MarianneE Skrevet 15. juli 2003 #5 Skrevet 15. juli 2003 Satt og kikka lenge på overskriften..... kan noen ha interesse av porselen snegler tenkte jeg..... Heldigvis har jeg super sterke og fine negler fra naturens side, men har hørt at acryl er og foretrekke om de skal være uekte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå