Gå til innhold

Min mann kan ikke få flere barn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet

Da vi ble sammen viste jeg at han var sterilisert, han prøvde og åpne igjen og vi har gått igjennom all hjelpemuligheter som er. Ivf, Icsi osv. Men tilsutt så måtte vi bare gi opp. Jeg var så lei av all prøving, skuffelser osv at jeg slo meg til ro med at vi ikke kunne få barn. Jeg har et barn fra tidligere forhold også. Men jeg har det så vondt inni meg nå..... :sad: Ønsker meg så et søsken til barnet mitt., han har jo 4 stk så de vil alltid ha hverandre.... Jeg føler meg så slem og egoistisk..... Men dette gjør vondt.... vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er veldig glad i mannen min, men hva skal jeg gjøre......??!! Hver syklus rett før mens håper jeg at det kan ha skjedd et mirakel., men det gjør det ikke og egentlig vet jeg jo at det ikke kan skje heller....., men håper og ønsker hver syklus.

Nå er tankene gått dit at jeg tenker kansje på og forlate han :sukk:

Det gjør også vondt....., skulle så bare ønske at vi hadde fått til dette sammen....

Måtte bare skrive dette en plass, får ut litt frustrasjon., :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest far til 3
Skrevet

uff, som far til 3 så har selvfølgelig denne vasektomi diskusjonen kommet på bane. Jeg har INGEN planer om flere. Og forholdet mellom meg og kjæresten er solid (såvidt jeg veit) ,man veit jo aldri med disse venusmenneskene :)

Og hun vil ikke ha flere, ikke en gang om Brad Pitt skulle komme krypende.

Hun har hatt svangerskap fra helvete med oppkast, slapphet og ALT som hører til hver gang.

Og det er jo så enkelt for oss gutta ikke sant, og det kan reverseres sies det.

Veit om en som ble far etter reversering også.

Men jeg skygger unna den diskusjonen, har ikke lyst rett og slett.

Ja, jeg veit jeg burde ta ansvar, osv osv. All logikk sier av at jeg bør gjøre det. Men det er så utrolig lite fristende...har ingen bedre grunn en det.

Jaja, er bare 10 år til kona slutter å legge egg....

Håper det løser seg for dere. Du har 1, kjenner flere som hadde gitt høyrehanda for bare 1 barn. Fokuser på hva du har og ikke gjør dette til en besettelse. Lett og si, jeg veit..

Skrevet

Kan dere ikke adoptere? Kan det være et alternativ?

Skrevet

Hvis dette er mannen i ditt liv, som det jo bør være hvis dere ønsker barn sammen, så har jo han som du sier, fire barn. Da blir de ditt barn sine søsken også. Som en liten trøst.

Ellers kjenner jeg en som forlot sin mann fordi hun satte det å bli mamma høyere, det er en type valg hver og en må gjøre for seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...