Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #1 Del Skrevet 15. juli 2003 heisann, Sitter og leter etter passende sanger til å ha under middagen. ikke nødvendigvis takk-for-maten/velkommen sanger,men andre kjente og kjære norske sanger/viser? Noen forslag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 15. juli 2003 #2 Del Skrevet 15. juli 2003 jenta sa til sønnavind kommer ikke på flere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #3 Del Skrevet 15. juli 2003 kjærlighetsvisa er jo en gjenganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 15. juli 2003 #4 Del Skrevet 15. juli 2003 Lager dere ikke sanger selv?? Vi lager til våre hjem og foreldrene våre lager til oss, forloverne, søsken mm lager også til oss. Er ikke dette vanlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 15. juli 2003 #5 Del Skrevet 15. juli 2003 Lager dere ikke sanger selv?? Vi lager til våre hjem og foreldrene våre lager til oss' date=' forloverne, søsken mm lager også til oss. Er ikke dette vanlig??[/quote'] Absolutt vanlig, men hvis man har en sangglad familie eller rett og slett ønsker flere sanger er det vanlig å legge ved noen til. Gjerne noen som er spesielle for brudeparet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 16. juli 2003 #6 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg synes faktisk dette var et godt forslag jeg. Hvorfor ikke synge en sang alle kan fremfor en selvdiktet til en melodi ingen kjenner, med dårlige rim og rytme? Tror jeg skal tenke litt på dette selv jeg, for vi bør jo ha noen sanger for å løse opp litt. Og ingen i familien vår er veldig til å skrive sanger, det er i så fall meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå