Gjest Gjest_Forvirra_* Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Hei dere damer som vet alt ;-) Jeg har bestilt og mottatt en sjelevarmer i organza fra Bryllupsweb. Den var pen den, men jeg finner bare ikke ut hvordan jeg skal bruke den. Den er formet som en stoffsylinder, og på bildene får de den til å se ut som en pen liten bolero hvor all stoff samles bak og hendene er fri. Nesten som om den har små ermer. Kan noen hjelpe meg med en kortfattet bruksanvisning på dette søte, men akk så forvirrende plagget?
Gjest Gjest_Forvirra_* Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Det er bilde av den her, det er bilde nummer to fra toppen: http://www.lisenett.no/bolero.shtml
Cæmis Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Den var søt! Jeg vil og ha! Hva med om du putter armen inn i hullet på sylinderen, da henger den som en "skulderveske" .... så tar du og drar bunnen av sylinderen bak ryggen og putter den andre armen inn i den enden? Vanskelig å se hvordan det eventuel kan funge om jeg ikke ser bilde av den bak! men sånn vil jeg og ha!
Gjest Gjest_Forvirra_* Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Hehe, føler meg helt idiot her. Jeg har sett den til salgs hos tre ulike nettbutikker, men ingen har tatt seg bryet med å vise bilde av den fra baksiden. Tror nok du er inne på noe der, Cæmis. Men jeg tar gjerne imot mer hjelp, er det noen flere her inne som eier en sånn?
Gjest pastaskrue Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Hvorfor ringer du bare ikke butikken du kjøpte den i og spør hvordan du skal bruke den?
Sniktitt Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Cæmis er inne på det der ja Du kan evnt gjøre det litt mer tungvint..hehe... ta begge armene dine bak på ryggen(sånn man gjør når man strekker brystmusklene), få noen til å tre sylinderen på armene dine(det er jo bare ett hull så..), helt opp til skuldrene/ overarmene dine. Ta så armene dine fram i "vanlig" positur. Da tror jeg du skal få inntrykket av hvordan den skal være, sånn ca ihvertfall. Må nok justere noe Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå