Gjest Gjest_meg_* Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 hm-- sikkert mange her som har laget gaveliste? Hvordan gjør dere det? Vi samler på en bestemt bestikkserie (hardanger) og rosendahl saker- men jeg finner ikke dem hos hverken tilbords, jernia eller christiania glasmagasin. Hvem selger disse da?
Cæmis Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 mente du kunne kjøpe rosendahl på jernia? hmmm... Vet uansett at hardangerbestikk har hjemmeside hvor du kan bestille fra, ellers kan man prøve www.glassoginterior.no, de selger også online.
Bahia Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Jeg samler også på Rosendahl og kjøper på Tilbords
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Rosendahl har de på Rafens, Tilbords, Glassmagasinet og Jernia her i bærum ihvertfall
annamaria8 Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Jeg vet i hvert fall at: Kitchn har Rosendahl. Obs har Hardanger-bestikk.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Tilbords-kjeden har egentlig ikke Rosendahl, men veldig mange av butikkene tar det inn likevel. Derfor finner du det ikke på nett, men det kan legges inn på ønskelisten hvis du tar kontakt med tilbords. Vet ikke om dette gjelder andre kjeder oxo
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #8 Skrevet 14. april 2009 hm-- sikkert mange her som har laget gaveliste? Hvordan gjør dere det? Vi samler på en bestemt bestikkserie (hardanger) og rosendahl saker- men jeg finner ikke dem hos hverken tilbords, jernia eller christiania glasmagasin. Hvem selger disse da? Hvor har du kjøpt det til nå da? Du kan sikkert legge ut gaveliste der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå