Gå til innhold

Ønsker tips til hverdagslig kjæresteaktiviteter...

Anbefalte innlegg

Gjest gjest teba
Skrevet

Jeg ønsker meg noen tips til hva par som bor sammen kan gjøre i en ellers så kjedelig hverdag, for å gjøre en liten forandring.

Kjæresten min og jeg har vært sammen i 3,5 år nå, og jeg føler meg ikke kreativ lenger til å finne på hyggelige ting. Kanskje noen kan hjelpe.

Noen ting vi har pleid å gjøre:

- gå tur

- gå på kino

- spise en god middag ute

- lage en god middag hjemme sammen

- bake sammen

- gå på grilltur i skogen

Trenger tips til andre ting som enkelt kan gjøres sammen når man er to rastløse sjeler som vil finne på noe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man liker det, spille brettspill. RISK går veldig bra, det samme gjør Scrabble. Bare sjekk utenpå spillene at de kan spilles av to. Det er en måte å utforske hverandre på :briller: (Det finnes "frekke" spill på markedet også...)

Gjest gjest teba
Skrevet
Hvis man liker det, spille brettspill. RISK går veldig bra, det samme gjør Scrabble. Bare sjekk utenpå spillene at de kan spilles av to. Det er en måte å utforske hverandre på :briller: (Det finnes "frekke" spill på markedet også...)

Spill er morsomt ja, takk for tips! Sexspillet er et spill med "frekk" variant, er å anbefale som et annerledes, morsomt vorspil.

Men trenger flere aktiviteter....Kom med tips!!! :D

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Hva med å invitere noen venner til å gjøre disse tingene sammen med dere??

Skrevet

- Begynn med en ny hobby sammen (dykking, kajakk, golf...ol)

- Ta med hvert sitt fotoapparat ut på tur, ta bilder, dra hjem hjem og rediger. Evt lag et album av bildene.

- Lag en blogg sammen

- Spill Wii

- Spill biljard

- Gå på museum eller opplev serverdigheter i nærområdet

- Kjør en tur

- Båttur

- Kjør på ski

- Gå i fjæra og let etter liv

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...