Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjestepesten
Skrevet

Jeg og exen har vært sammen i 8mnd.. Vi var på mange måter forskjellige, jeg har utdanning og er klar for samboerskap etc, han var ikke klar for dette. Videre var han ganske uforutsigbar, vanskelig å planlegge f.eks ferie med og til tider var han vanskelig å nå frem til. I ettertid har han fortalt meg at dette er fordi han ikke ga alt i forholdet vårt, at han var "tosidig" og usikker på meg.

Jeg har også hatt problemer med "pose og sekk" følelsen, jeg har hatt vanskelig for å avvise gutter som har vist interesse for meg og disse følelsene har slitt mye i meg den siste tiden.

Så gjorde jeg en feil ved at jeg løy til han, for å "skåne han". Dette tok han naturligvis tungt, men ville fortsette forholdet. vi har pratet forholdsvis mye om dette, og han ville satse alt på at ting skulle bli bedre. Han forsikrer meg om at han ikke ønsker å gjøre det slutt , han elsker meg høyere enn alt og sier dette senest for få dager siden. dagen etter gjør han det slutt, og sier han har vært usikker på forholdet over lang tid.

Føler meg jævli forvirret, lurt og at han har vært uærlig ovenfor meg. Samtidig er jeg så forbannet, lurer på å fortelle han dette samtidig som jeg har respekt for det vi hadde sammen og for han da han er en bra fyr.

Bør jeg bare la det ligge og prøve å komme meg videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke godt å si.. du må jo har gjort noe galt siden han sier at han elsker samt gjør slutt med deg..

hva er grunnen hvis du vil svare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...