Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har aldri vært hos Isaxa selv, men har hørt mye bra om de da.

Hmm.. Skal Chili selges? Regner med at salongen fortsatt er oppe og går, bare nye eiere som skal inn, eller? Så mye følger jeg med, haha :D

Mulig jeg tar helt feil, men tror jeg leste det i en lokalavis denne (?) uka...

Skrevet

Hvis jeg gidder kan jeg bla gjennom ukens Rana Blad, meeen, nei :P Hehehe..

• 9 måneder senere...
Gjest Inger-Lise
Skrevet

Heihei, bor selv i mo i rana og har prøvd de fleste frisørsalongene.

Vil ambefale ZickZack, dyktige frisører ALLE sammen, bra hårprodukter og service!

Isaksa har mange trivelige damer, og mine yndlingsprodukter: Redken<3

Chilli har min favorittfrisør, og var min faste i mange år. Han er helt eksepsjonell, utrolig dyktig!

Folk og røvere i gågata er helt greit hvis du bare skal stusse deg, jeg går der for tiden for jeg sparer til lengre hår. han min faste lerlig der, ogsså for å spare litt penger!

Nikita på Amfi Meyer senteret har jeg ikke prøvd, skal ikke det heller. Syns butikken er helt elendig, vet ikke hvorfor. men det er bare unger som vil vise seg fram som sitter i vinduene ut til gangen. har helelr ingen spesielle hårprodukter annet om Renati...

Alle frisørene er ganske dyre!

Skrevet
Heihei, bor selv i mo i rana og har prøvd de fleste frisørsalongene.

Vil ambefale ZickZack, dyktige frisører ALLE sammen, bra hårprodukter og service!

Isaksa har mange trivelige damer, og mine yndlingsprodukter: Redken<3

Chilli har min favorittfrisør, og var min faste i mange år. Han er helt eksepsjonell, utrolig dyktig!

Folk og røvere i gågata er helt greit hvis du bare skal stusse deg, jeg går der for tiden for jeg sparer til lengre hår. han min faste lerlig der, ogsså for å spare litt penger!

Nikita på Amfi Meyer senteret har jeg ikke prøvd, skal ikke det heller. Syns butikken er helt elendig, vet ikke hvorfor. men det er bare unger som vil vise seg fram som sitter i vinduene ut til gangen. har helelr ingen spesielle hårprodukter annet om Renati...

Alle frisørene er ganske dyre!

Nikita har ingenting annet enn Renati? Neida, de selger bare Redken, Wella, Kerastase, Matrix, Loreal osv. Og det er da sjelden jeg ser unger som vil vise seg frem som sitter i vinduene der.. Kanskje du bare har vært uheldig når du har gått forbi ;) Er veldig fornøyd med frisøren jeg går til når jeg bruker Nikitia, selv om man sitter litt på utstilling siden det er i senteret.

Går selv til Nikita eller Chili, alt etter som, veldig fornøyd med begge :) Synes ikke det er noe særlig dyrt, betaler såvidt over tusenlappen for klipp og farging, og det er da normale priser i mine øyne.

Skrevet

Synes ikke Zikk Zakk var spesielt bra jeg, har klippet meg der. Virket som om de bare ønsket å få unna timen min fortest mulig. :\ Isaxa har jeg hørt mye bra om, handlet endel Redken-produkter der. Trivelig han ene der! :) Får prøve å klippe meg der nå til ferien..

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hører mye bra om isaxa :) Zikk zaks er den over kjøreskolen? Har ikke hørt om mange misfornøyde ihvertfall. Vet om to meget gode som jobber på Nikita, send meg PM om du vil vite hvem. Jeg er veldig fornøyd med ei på Den'man ihvertfall (pm igjen om du vil vite hvem), men de har blitt veldig dyre det siste året :forvirret: Chili er ikke til å klage på heller.

Gidder ikke legge ut navnet på de som jobber der.. :P

Mange som skryter av Heads up, den ved Moheia, i samme bygg som tannklinikken tror jeg? Bare på baksida der, vet ikke hvordan jeg skal forklare det, haha. Og Folk og røvere i gågata :) Har ikke vært der selv, men har hørt mye bra.

Men Hårfront - stay away! Den nedenfor kinoen.. Har aldri sett så jævlig ut på håret før, eller fått så dårlig behandling. Grøsser ved tanken.

Jeg er helt enig. Styr unna Hårfront. Der er det dårlig kundebehandling og dårlige frisører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...