Gå til innhold

Dyktig frisør - MO I RANA

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som vet av en litt kreativ og dyktig frisør på Mo??

Ønsker ikke de store forandringene, men kunne vært litt godt med noen som kan se hva slags farger og fasong jeg passer og som tør å foreslå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet av en litt kreativ og dyktig frisør på Mo??

Ønsker ikke de store forandringene, men kunne vært litt godt med noen som kan se hva slags farger og fasong jeg passer og som tør å foreslå...

Ingen dyktige frisører på Mo??? Jøss, hvordan ser de ut på håret der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dyktige frisører på Mo??? Jøss, hvordan ser de ut på håret der :jepp:

Slik som andre så ut i 2002, dessverre. Det verste er at de selv tror de ser fine og moderne ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som andre så ut i 2002, dessverre. Det verste er at de selv tror de ser fine og moderne ut...

Helt enig, det ser ikke ut til å være noen spesielt dyktige frisører her i byen. Kan egentlig være det samme hvem du går til. Det er en salong som selv mener de er creme de la creme (og tar overpris), men hører at folk er generelt misførnøyde med kvaliteten på klipp etc. i forhold til prisen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, det ser ikke ut til å være noen spesielt dyktige frisører her i byen. Kan egentlig være det samme hvem du går til. Det er en salong som selv mener de er creme de la creme (og tar overpris), men hører at folk er generelt misførnøyde med kvaliteten på klipp etc. i forhold til prisen der.

Enn Zikk Zakks? De har i alle fall veldig bra nettside....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hei_*
Enn Zikk Zakks? De har i alle fall veldig bra nettside....

Jeg lurer også på om de er bra? Samt Isaxa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører mye bra om isaxa :) Zikk zaks er den over kjøreskolen? Har ikke hørt om mange misfornøyde ihvertfall. Vet om to meget gode som jobber på Nikita, send meg PM om du vil vite hvem. Jeg er veldig fornøyd med ei på Den'man ihvertfall (pm igjen om du vil vite hvem), men de har blitt veldig dyre det siste året :forvirret: Chili er ikke til å klage på heller.

Gidder ikke legge ut navnet på de som jobber der.. :P

Mange som skryter av Heads up, den ved Moheia, i samme bygg som tannklinikken tror jeg? Bare på baksida der, vet ikke hvordan jeg skal forklare det, haha. Og Folk og røvere i gågata :) Har ikke vært der selv, men har hørt mye bra.

Men Hårfront - stay away! Den nedenfor kinoen.. Har aldri sett så jævlig ut på håret før, eller fått så dårlig behandling. Grøsser ved tanken.

Endret av Aryia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil egentlig ikke legge ut navn på salongen, men den er allerede nevnt. Tror de har de dyreste prisene på mo pga diverse hype. Har hørt at de har vunnet både ditt og datt, men ingen av de snobbete kollegaene mine er fornøyde når de kommer derfra.

(eh...salongen på Moheia træsha håret til veninna mi totalt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil egentlig ikke legge ut navn på salongen, men den er allerede nevnt. Tror de har de dyreste prisene på mo pga diverse hype. Har hørt at de har vunnet både ditt og datt, men ingen av de snobbete kollegaene mine er fornøyde når de kommer derfra.

(eh...salongen på Moheia træsha håret til veninna mi totalt)

Æh, nå ble jeg nysgjerrig!:P Kan du sende meg en PM om det kanskje?

Aldri vært hos dem ved Moheia selv, bare hørt mye skryt - som ikke nødvendigvis trenger å være sant heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Alva_*

Jeg tror jeg har vært på alle frisørsalongene i Rana og har aldri vært så fornøyd som når jeg er på isaxa. Har klippet meg der de siste gangen å de er kjempe flinke! Jeg fikk klipt og farget håret kjempe stillig! Ikke dra på Nikita etter zikk zaks! Niktita er overprisa og har bare studenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg har vært på alle frisørsalongene i Rana og har aldri vært så fornøyd som når jeg er på isaxa. Har klippet meg der de siste gangen å de er kjempe flinke! Jeg fikk klipt og farget håret kjempe stillig! Ikke dra på Nikita etter zikk zaks! Niktita er overprisa og har bare studenter.

Noen du anbefaler? Har lyst på litt forandring. Har vært blond i mange år og har tenkt å gå tilbake til mer brunt hår dvs min naturlige farge, men tør ikke å sette "hvem som helst" til det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen du anbefaler? Har lyst på litt forandring. Har vært blond i mange år og har tenkt å gå tilbake til mer brunt hår dvs min naturlige farge, men tør ikke å sette "hvem som helst" til det....

Bare meg igjen....... Noen der som er flink med å se hva man kler av farger både med tanke på hår og sminke f.eks :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den'man eller Chili :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den'man eller Chili :)

Enn hos Isaxa da? Ser at en av de jobber der er med i "bli ny" team... Chili - er det ikke den som stod annonsert til salgs i avisa - eller tuller jeg?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn hos Isaxa da? Ser at en av de jobber der er med i "bli ny" team... Chili - er det ikke den som stod annonsert til salgs i avisa - eller tuller jeg?!?!

Har aldri vært hos Isaxa selv, men har hørt mye bra om de da.

Hmm.. Skal Chili selges? Regner med at salongen fortsatt er oppe og går, bare nye eiere som skal inn, eller? Så mye følger jeg med, haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...