Gjest SaraRS Skrevet 14. april 2009 #1 Del Skrevet 14. april 2009 Noen som vet hvor man kan få tak i samestøvletter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 14. april 2009 #2 Del Skrevet 14. april 2009 Samestøveletter???? Er det skaller (skalla.. event komaga) du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #3 Del Skrevet 14. april 2009 Mener du biekso? Kan kjøpes i Sameland selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SaraRS Skrevet 14. april 2009 #4 Del Skrevet 14. april 2009 Noen som vet hvor man kan få tak i samestøvletter?? Ja, vet ikke helt hva de heter men det er slike høye same sko i lys brunt skinn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #5 Del Skrevet 14. april 2009 Ja, vet ikke helt hva de heter men det er slike høye same sko i lys brunt skinn... Biekso heter de. Det finnes nok ikke egne, tradisjonelle samiske støvletter. Høye hæler er upraktisk på vidda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylapp Skrevet 16. april 2009 #6 Del Skrevet 16. april 2009 Samene fikser for deg.. Her finner du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 16. april 2009 #7 Del Skrevet 16. april 2009 Samene fikser for deg.. Her finner du det Hoho, sånne hadde jeg når jeg var baby Er ikke same da, men fra Alta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylapp Skrevet 16. april 2009 #8 Del Skrevet 16. april 2009 Hoho, sånne hadde jeg når jeg var baby Er ikke same da, men fra Alta Kult, er 20 mil i fra deg da Bor ikke der, har flytta sørover nå da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Varsia_* Skrevet 17. april 2009 #9 Del Skrevet 17. april 2009 Biekso heter de. Det finnes nok ikke egne, tradisjonelle samiske støvletter. Høye hæler er upraktisk på vidda. Det finnes faktisk varianter med høye hæler (fantes hvertfall), men de er riktignok ikke helt det man kan kalle tradisjonelle... I Finland finner man mye rart. De finnes til og med i grønt og rødt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Varsia_* Skrevet 17. april 2009 #10 Del Skrevet 17. april 2009 Og dessuten finner du enda flere bieksut hos svenske Kero (men Maritex som det ble linket til her oppe kan gjerne bestille for deg fra de altså). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå