Gjest happyeverafter(ikke pålogga) Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Noen som vet hvordan jeg kan komme meg fra arendal/grimstad (eller kristiansand til nød) til bergen. Hva er billigste alternativ? Legg ut link vist dere finner det på nettet. Og forresten noen som vet hvor mye det koster med taxi/buss fra flesland flyplass til Bergen sentrum (scnadic hotel bergen). Det er ca 22.5 km fra flyplassen til hotellet:-) Takk folkens!!
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Tog er i hvert fall billigst fra Kristiansand hvis man får minipris, men det tar sykt lang tid. Hvis du skal spare penger ville jeg uansett tatt flybussen, det er m y e billigere enn taci og den stopper midt i sentrum og har ofte avganger.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Tog er i hvert fall billigst fra Kristiansand hvis man får minipris, men det tar sykt lang tid. Hvis du skal spare penger ville jeg uansett tatt flybussen, det er m y e billigere enn taci og den stopper midt i sentrum og har ofte avganger. Tusen takk :-) Men hvor mye koster flybussen sånn ca? Er det liksom 100 kr eller 500kr?
Gjest Revisordamen Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 flybussen.no Flybussen koster kr. 85 kr. en vei, evt. dersom du kjøper returbilletten i samme slengen betaler du kr. 150 tur retur Flesland - Bergen sentrum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå