Gjest HEIA TIL Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Jeg heier på TIL!! (Tromsø idrettslag) beste klubben i landet!! Hvem / hva heier du på??
Gjest Gjest_hihi_* Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Hihi! Jeg heier og på TIL Og Liverpool! Tror forresten ikke at denne posten får så mye respons, da det er mest kvinner her inne, eller er jeg for dømmende nå?
Meaty Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 ROOOSENBORG e' laget mitt, et eventyr i svart og i hvitt! Har holdt med dem i 21 år, siden jeg var 12. Og alltid bodd i eller i nærheten av Drammen...
Gjest Methuselah Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 (endret) Jeg holder med Leeds United har holdt med dem siden 1992 Så nå har jeg vært en Leeds United supporter i 17 år Endret 14. april 2009 av Methuselah
Meaty Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Jeg holder med Leeds United har holdt med dem siden 1992 Så nå har jeg vært en Leeds United supporter i 17 år Ingen kan anklage deg for å være medgangssupporter i hvert fall!
Gjest Methuselah Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Ingen kan anklage deg for å være medgangssupporter i hvert fall! Det har du rett i med Leeds var faktisk er godt lag fram til de rykket ned og var som regel blant topp 5 i Premiar League men så gikk alt i dass fordi det var noen idioter som satt i styret og brukte penger klubben ikke hadde og nå vel i 2001 var Leeds i semifinalen i Champions League nå er Leeds nr 5 i 2 divisjon. Jeg håper bare på lysere tider
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Holder med Strømsgodset Og Man U Uansett motgang ell medgang, holder med laga so what. Sånne som bytter lag fordi d ikke går så bra med laget dem først holder med er bare tåpelig..
Rosalie Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 Et bilde tå'n Ivers, nå'n krona frå'a mor Et kart som vist' fram kor hain kom fra på jord To lysholmer og ei RBK-skjort' Det e' alt det du træng for å få te nå stort Har vært hardbarka RBK-fan siden pappa tok meg med på Lerkendal første gang da jeg var 6 år (20 mil å kjøre hver vei). Han visste nok hva han gjorde, luringen.
Kamilia Skrevet 15. april 2009 #10 Skrevet 15. april 2009 Arsenal! Ingen over, ingen ved siden! Har holdt med dem siden jeg var 4 og syntes at røde drakter var det fineste i hele verden. (og Liverpool var off-limits, for det var min brors lag) I tillegg, når PL tar slutt, og Tippeligaen er godt i gang, ifører jeg meg gjerne Glimts farger...
MellonCollie Skrevet 15. april 2009 #11 Skrevet 15. april 2009 I norsk tippeliga er det Vålerenga som er laget, og det har det vært i mange år. Men det "første" laget mitt er ett engelsk lag, og der er det Liverpool som gjelder
Meaty Skrevet 15. april 2009 #16 Skrevet 15. april 2009 Det har du rett i med Leeds var faktisk er godt lag fram til de rykket ned og var som regel blant topp 5 i Premiar League Jeg fulgte med på engelsk fotball tidlig på 90-tallet, og jeg tenker liksom på Leeds som et "stort" lag fra den tiden. Så var det noen år jeg ikke brydde meg om engelsk fotball, men nå får jeg stadig oppdateringer fra min fotballgale samboer. Jeg trodde faktisk han tullet da han fortalte meg om hvordan de ligger an, det er trist når det går sånn for et lag. Et bilde tå'n Ivers, nå'n krona frå'a mor Et kart som vist' fram kor hain kom fra på jord To lysholmer og ei RBK-skjort' Det e' alt det du træng for å få te nå stort Ah, vakkert!
Gjest Methuselah Skrevet 15. april 2009 #17 Skrevet 15. april 2009 Jeg fulgte med på engelsk fotball tidlig på 90-tallet, og jeg tenker liksom på Leeds som et "stort" lag fra den tiden. Så var det noen år jeg ikke brydde meg om engelsk fotball, men nå får jeg stadig oppdateringer fra min fotballgale samboer. Jeg trodde faktisk han tullet da han fortalte meg om hvordan de ligger an, det er trist når det går sånn for et lag. Ja men Leeds har seg selv og takke. Med en idiot av styreforman som bruker penger de ikke har. Gir lønninger de ikke har råd til. Slik at de får en enorm gjeld og må selge alle de gode spillerene. Men jeg er ganske sikker på at Leeds vil greie og komme tilbake til Premiar League men det vil nok ta en god del år til.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #19 Skrevet 16. april 2009 TIL:) Dessuten er han Ramovic(keepern) utrolig søt<3 så det er dess mer spennende å se TIL kamper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå