Gjest lekebøll Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Skrev dette under Utdanning også, men kanskje flere leser her... : :o Skjedd feil, så søknaden min ble ikke tatt med i år ... :o Så: vet noen av dere hvilke fag som er vanlige å bli lagt ut på Restetorget - og hvor stor sjanse det er for å få plass der? Dobbelt- :o
Gjest Poirot Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Hvem sin feil erd et? Hvis det er undervisningsstedet/samordnet opptak ville jeg klaget straks!!
Gjest gurimalla Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Det samme skjedde med søsteren min i fjor. Da var det ledige plasser på mange fag. Hun fikk plass der hun hadde tenkt å gå. Det er vel litt "først til mølla" prinsipp, forutsatt at man er kvalifisert selvsagt. Hvilket fag hadde du tenkt å ta?
Gjest lekebøll Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 Tror nok dessverre det er min feil, Donpedro. Jeg var så opphengt i en annen utdanning, så ofret universitetet null oppmerksomhet, og merket dermed ikke at det skjedde en feil. Nå som dette andre er utelukket derimot, sliter jeg plutselig litt. :-? Godt å høre, gurimalla.... Var dette UiO eller? Jeg søkte kriminologi på første - det jeg har mest lyst til, men også andre samfunnsfag kan gå hvis jeg "må". Vet du noe..?
Gjest gurimalla Skrevet 15. juli 2003 #5 Skrevet 15. juli 2003 Min søster begynte på statsvitenskap på UiO i fjor høst. Tror kanskje det kan bli vanskelig med kriminologi, men det var flere ledige plasser på SV i alle fall. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå