Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er egentlig veldig mye aleine. går på skole, 2 året på vgs, men holder meg mest for meg selv. rett og slett fordi jeg er kresen på hvem jeg er med, og er veldig skeptisk til nye folk.

Hadde gledet meg veldig til idag da jeg skulle finne på noe med bestekompissen min som jeg aldri ser mer. Han er kjempekul og får meg alltid til å le.

Han ringte meg elve tiden og sa at han nettopp fikk lappen, og at han kunne komme å hente meg om halvannen time. Han kom så å henta meg med full bil ( han + 3 stk ), og jeg satte meg inn. Vi prata et par ord og kjørte litt rundt bare. Så foreslo han at vi kunne dra å spise burger ogsånt alle sammen. pluttselig sa han at han måtte hente broren sin klokka ett så han måtte kjøre meg hjem..

Så nå sitter jeg her aleine.. sikkelig lei meg

Herregud, jeg føler meg sikkelig avvist.. føler meg sikkelig teit og dum, og jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.. Hadde gledet meg sånn til å være med han, også blei det bare sånn :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg er egentlig veldig mye aleine. går på skole, 2 året på vgs, men holder meg mest for meg selv. rett og slett fordi jeg er kresen på hvem jeg er med, og er veldig skeptisk til nye folk.

Vel.. skal man være rett og slett så kresen, så blir man litt alene..

Tror jeg ville spurt meg selv hva som var grunnen til å være så kresen..

Redd for mennesker, redd for å bli avvist??

Skrevet
Vel.. skal man være rett og slett så kresen, så blir man litt alene..

Tror jeg ville spurt meg selv hva som var grunnen til å være så kresen..

Redd for mennesker, redd for å bli avvist??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...