Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Hei, Kan noen anbefale meg en film som kan passe til en gjeng med gutter på 12 år? De er litt forskjellige disse guttene, jeg tipper at der noen liker Ringenes Herre er det andre som foretrekker mer barnslige filmer, så det jeg sliter med er å finne en gylden middelvei. Ser for meg at en komedie kan være tingen, gjerne av typen Alene Hjemme, erfaringsmessig er det sånt som unger i den alderen ler seg skakk av enten de liker sånn eller slikt ellers. Tar takknemlig imot tips!
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Brødrene Grimm,men vet den gikk på tv i påska så mange har kanskje sett den. Kanskje "reisen til jordens indre" (følger med 3d briller) ellers så tror jeg Indiana Jones er midt i blinken. De er mer spennende enn morsomme,men det var de jeg kom på
^^Belle^^ Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Hva med en Jim Carrey film? Jeg husker jeg lo meg skakk av filmene hans da jeg var på den alderen. Noen eksempler: Ace Ventura 1 og 2 Dum og Dummere Lystløgneren
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Tusen takk for forslag! Sånn umiddelbart syntes jeg Jim Carrey var veldig lurt, det er jo sånn humor som gutter på den alderen gjerne liker. Indiana Jones er jo heller ikke dumt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå