Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 sitter her og har vanvittig mye jeg skulla ha gjort til i morgen.. og det gjør sååå vondt.. jeg svetter og skjelver... løper på do.. må kanskje spy? tenker at jeg burde gå hjem og få meg litt smertestillende og legge meg nedpå litt.. med da må jeg GÅ.. orker ikke.. klarer ikke.. ringe etter taxi? men så MÅ jeg få gjort ferdig denne rapporten til i morgen også.. hater mensen!!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Kjøp deg en pakke med Naproksen, Ibux eller Paracet. Det hjelper mot menssmerter. Hvis du plages veldig med menssmerter kan du også evt. begynne på p-piller. Også alternativt som Fotsoneterapi funker bra for mange.
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Kjøp deg en pakke med Naproksen' date=' Ibux eller Paracet. Det hjelper mot menssmerter..[/quote'] nope! det monner ikke her! nei! kan av helsemessig årsaker ikke bruke dem kanskje det...? men NÅ må jeg nok bare ta en taxi (to km på lyse sommerdagen.. sjåføren kommer til å tro jeg er gal) og få dopa meg godt ned (må ta så mye at jeg sovner.. ellers monner ingenting)
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 Huff, er ikke enkelt når ingenting hjelper nei. Prøv alternativt du som fotsoneterapi, akupunktur eller homeopati. Søk litt på internett for å finne ut om de forskjellige typene. Lykke til, og håper smertene gir seg snart!! :D
Tatum Skrevet 15. juli 2003 #5 Skrevet 15. juli 2003 Hvis det er vanlig for deg å få så store problemer med smerter, bør du gå til legen. Du kan begynne på P-piller, som nevnt, eller du kan få resept på sterkere smertestillende. Ellers kan ekstreme menssmerter være et tegn på endometriose, og det kan jo være greit å få sjekket ut.
Barbie Skrevet 15. juli 2003 #6 Skrevet 15. juli 2003 Jeg har også kraftige menssmerter. Det eneste som hjelper de første dagene for meg er Paralgin Forte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå