Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drar sannsynligvis på ferie til de greske øyer i sommer, og der kan det jo bli lovlig varmt... Så jeg lurer på hva slags sminke det går an å bruke, og hva jeg bare burde la ligge igjen hjemme?

Jeg bruker til vanlig mineralsminke fra Everyday Minerals. Fungerer det, eller vil det bli stygt?

Også tenkte jeg å ta med en kremrouge jeg har fra Body Shop, tenkte at det ville passe fint i varmen?

Burde man gå for vannfast mascara?

Hva med øyeskygge, burde man bruke en primer under for at det ikke skal renne bort?

Alle tips tas i mot med takk! :sminkedokke:

PS: Jeg har ikke store problemer med å la være å sminke meg, så det er sagt. Men det er likevel kjekt å vite hva som fungerer og ikke fungerer, for vi skal vel ut noen av kveldene, og da liker jeg å pynte meg litt :) Dessuten er jeg nysgjerrig av natur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å ha hørt at man skal unngå parfymerte produkter i sterk sol, mineralsminke burde vel gå greit? Noen typer inneholder jo også solfaktor.

Selv bruker jeg mineralsminke og vanlig mascara når jeg er ute i solen, og fikserer eventuell øyenskygge med pudder eller lignende så den ikke "svettes" bort. :) Når jeg soler meg bruker jeg kun solfaktor og eventuelt mascara.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...