Vulpes Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Drar sannsynligvis på ferie til de greske øyer i sommer, og der kan det jo bli lovlig varmt... Så jeg lurer på hva slags sminke det går an å bruke, og hva jeg bare burde la ligge igjen hjemme? Jeg bruker til vanlig mineralsminke fra Everyday Minerals. Fungerer det, eller vil det bli stygt? Også tenkte jeg å ta med en kremrouge jeg har fra Body Shop, tenkte at det ville passe fint i varmen? Burde man gå for vannfast mascara? Hva med øyeskygge, burde man bruke en primer under for at det ikke skal renne bort? Alle tips tas i mot med takk! PS: Jeg har ikke store problemer med å la være å sminke meg, så det er sagt. Men det er likevel kjekt å vite hva som fungerer og ikke fungerer, for vi skal vel ut noen av kveldene, og da liker jeg å pynte meg litt Dessuten er jeg nysgjerrig av natur.
Ambivalent Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Jeg mener å ha hørt at man skal unngå parfymerte produkter i sterk sol, mineralsminke burde vel gå greit? Noen typer inneholder jo også solfaktor. Selv bruker jeg mineralsminke og vanlig mascara når jeg er ute i solen, og fikserer eventuell øyenskygge med pudder eller lignende så den ikke "svettes" bort. Når jeg soler meg bruker jeg kun solfaktor og eventuelt mascara.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå