Gjest Gjest_Ydmyk_* Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Jeg har tykke, mørke øyenbryn og napper de ørlite selv, men har lenge tenkt å få gjort det av profesjonelle. Hvor kan jeg gå? Og hva koster det ca? Jeg håper jeg ikke ender opp ugjenkjennelig, kjenner jeg er nervøs. Gjør det vondt? NB: bor ikke i Oslo, men i Rogaland.
Gjest hjelp på vei Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Jeg har tykke, mørke øyenbryn og napper de ørlite selv, men har lenge tenkt å få gjort det av profesjonelle. Hvor kan jeg gå? Og hva koster det ca? Jeg håper jeg ikke ender opp ugjenkjennelig, kjenner jeg er nervøs. Gjør det vondt? NB: bor ikke i Oslo, men i Rogaland. Du går til frisør, det koster under 200-. det kan gjøre vond, men de gjør det så mildt som mulig
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Jeg vil anbefale å gå til hudpleier, forklare akkurat hvordan du vil ha det, og få de profesjonelt nappet der. koster 200-250 kr, og etter en slik runde er det ganske greit å holde det i sjakk hjemme selv.
Purple Diamond Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Hei:) Anbefaler deg å få dem vokset i salong, det blir garantert kjempefint! Selv har jeg vokset dem hos Parfymelle Kock (tror jeg det heter) midt i Stavanger - jeg ble veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå