Gå til innhold

Kjede seg i et forhold ?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Hei! :)

Jeg har et ganske vanlig spørsmål. Kjeder du deg når du er sammen med kjæresten din?

Min har gitt uttrykk at hun kjeder seg fra tid til annen, vi er samboere. Mens jeg har trent utholdenhet fra forsvaret og det gikk opp for meg her en dag da hun snakket om å kjede seg at jeg faktisk ikke har kjedet meg noe særlig på 2-3 år?? Er fornøyd med det meste...

Hvordan er dere?? Hun er et par år yngre enn meg..

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesten igjen
Skrevet

Ble litt merkelig trådstart :) Får utfylle litt..

Kan det være noe galt i forholdet hvis partneren nesten daglig uttrykker at hun/han kjeder seg når dere har litt døtid hjemme? hun er litt slapp av seg men vil at noe skal skje morsomt hele tiden..

Jeg er adrenalinjunkie tro det eller ei, men kjeder meg aldri selv om det er døtid.

Litt av noen personligheter....

Skrevet
Ble litt merkelig trådstart :) Får utfylle litt..

Kan det være noe galt i forholdet hvis partneren nesten daglig uttrykker at hun/han kjeder seg når dere har litt døtid hjemme? hun er litt slapp av seg men vil at noe skal skje morsomt hele tiden..

Jeg er adrenalinjunkie tro det eller ei, men kjeder meg aldri selv om det er døtid.

Litt av noen personligheter....

Hvis man kjeder seg så må man jo selv ta tak i det. Et samliv skal da ikke være et sirkus der det er underforstått at den andre parten hele tiden er betalt for å opptre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...