Livets datter Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Skryt villt og uhemmet av din kjære. Hva er det som gjør han/henne til den han/hun er, og hva er det med dette mennesket som er så spesielt? Altså; hva har kjæresten din som ingen andre har?
Kalas Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Bunnløs ærlighet. Fortreffelig sans for humor. God i senga. Et vakkert ansikt og en lekker kropp...
Barbie Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Min mann er høy og mørk. Han er romantisk,snill og trofast. Han har humor,og jeg får ofte latterkrampe av den mannen! Min kjære er raus med komplimenter,og vet ikke å få gjort sitt beste for meg... Han er leken og kjærlig. Han er rett og slett drømmemannen for meg. Så koselig tråd da,Livets Datter!
Gjest lmari Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 * Han forguder meg og kunne gjort det meste for meg. Samtidig tør han å si i mot når han er uenig med meg. * Han er grunnleggende snill, men ikke dumsnill * Han oppfører seg bra mot meg, men også mot alle andre han treffer * Han får meg til å le, men kan også snakke om alvorlige ting * Han liker å være sammen med meg, samtidig som han synes det er godt å finne på ting aleine. * Han er så søt og kjekk og tar vare på seg selv, samtidig som han ikke er overlegen og glatt * Han er min aller beste venn, men forlanger ikke å vite alt eller være med på alt. * Vi har det morsomt selv på en trist og grå tirsdagskveld.... åhhhhhh........ Dette var da en alldeles strålende tråd!!
Gjest Brunhilde Skrevet 15. juli 2003 #5 Skrevet 15. juli 2003 Skryt villt og uhemmet av din kjære. Hva er det som gjør han/henne til den han/hun er, og hva er det med dette mennesket som er så spesielt? Altså; hva har kjæresten din som ingen andre har? Flott tråd - skulle ønske jeg hadde en kjære å skryte av....
Gjest indiangranny Skrevet 15. juli 2003 #6 Skrevet 15. juli 2003 Hei Min mann er høy,mørk med en brun barket kropp. Han er snill,kjærlig og omtenksom. Han er min beste venn og elsker. han elsker å hjelpe meg i husets gjøre mål og lage mat. Vi koser oss i hverandres selskap og har det topp på alle måter. Han hjelper pensjonister og eldre hjem med varene de har handlet. Han viser neste kjærlighet til andre mennesker og liker å hjelpe dem.
Livets datter Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2003 Flott tråd - skulle ønske jeg hadde en kjære å skryte av.... Da er vi to, PostIt. Så egentlig er det selvpining å starte denne tråden, og se hvor mange fantastiske kjærester det finnes der ute.
Gjest Ethereal Skrevet 15. juli 2003 #8 Skrevet 15. juli 2003 Min kjære er alt jeg kan ønske i en mann: *Varm og omtenksom overfor både dyr og mennesker *ikke overfladisk *moden *Ærlig og trofast *Intelligent *Godt humør, blir sjelden sint *Stødig og stabil, lar seg ikke stresse *Sporty og tøff *185, blond og blå øyne *flott kropp Og han forguder meg...... Need I say more;)
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #9 Skrevet 15. juli 2003 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. eller hvor jeg skal slutte. Men jeg kan jo nevne det aller beste da: *Snill som dagen er lang *Han tar tak i ting og fikser det med en gang *Han øser ut komplimenter til meg *Han er 100% ærlig *Sjarm og humor Ellers er det en masse småting som gjør ham til verdens beste. Og det er kanskje disse små tingene som gjør ham perfekt for meg.
Sannasol Skrevet 15. juli 2003 #10 Skrevet 15. juli 2003 Dette kunn jeg brukt mange sider på :D , men nøyer meg med det viktigste. Min kjære mann er alt for meg, og litt til: * verdens snilleste * kjekk * glimt i øyet * god humor * min beste venn * supergod elsker * fantastisk far * god samtalepartner * smart osv.osv.osv. Som dere skjønner, dette er mannen med stor M..
Gjest Clea Skrevet 15. juli 2003 #11 Skrevet 15. juli 2003 Hei! Min kjære er den søteste, snilleste, peneste personen jeg kunne tenkte meg å dele livet med... Han er omtenksom, god i senga, intelligent, målbevist... Har ingenting negativt å si om han... Glad han bare er min... Clea
Gjest gjesta Skrevet 15. juli 2003 #12 Skrevet 15. juli 2003 (endret) Slettet Endret 26. januar 2006 av Persille
Kaktus Skrevet 16. juli 2003 #13 Skrevet 16. juli 2003 Min mann er snill og omtenksom, hjelpsom, en god elsker, søt og kjekk, morsom, leken, praktisk, hjelper til i heimen.... I det hele tatt den rette for meg!
SkyHead Skrevet 16. juli 2003 #14 Skrevet 16. juli 2003 Min kjære har: - en unik måte å få meg til å føle meg trygg og at jeg kan være meg selv sammen med ham, han er en av de ytterst få jeg kan være meg selv med. - ærlighet - en (god) humor :D - mye rart, men klarer ikke å få det ned på papiret - meg :D
Ruby Skrevet 16. juli 2003 #15 Skrevet 16. juli 2003 Mannen min er perfekt for meg. Snill, omtenksom, gavmild, hjelpsom, ærlig, trofast, min beste venn, romantisk, oppfinnsom, koselig, hyggelig, jeg kan fortsette i evigheter, han er bare den aller beste mannen i verden, i alle fall i min verden!
Maxine Grey Skrevet 17. juli 2003 #16 Skrevet 17. juli 2003 Det beste ved mannen min? Jeg tror han ville ha gitt meg månen på sølvfat, om han kunne! (Bare han får bestemme selv NÅR han vil gjøre det!)
Salamandra Skrevet 17. juli 2003 #17 Skrevet 17. juli 2003 Mannen min : - er bestevennen min og den personen som kjenner meg best i hele verden - er en deilig elsker - er verdens beste stepappa for sønnen min - er den snilleste jeg kjenner - er muskuløs.. :blunke: - forguder meg og syns jeg er den fineste i hele verden - er trofast og ærlig - er omtenksom mot venner og familie - er morsom... noen ganger.. - vil de samme tingene i livet som det jeg vil - har mye livserfaring - er flink og pliktoppfyllende i jobben sin - er maskulin men samtidig i kontakt med sine mykere sider (faktisk mer i kontakt med dem enn det jeg er.. ) Så derfor giftet jeg meg med han jeg...
Gjest La Guapa Skrevet 17. juli 2003 #18 Skrevet 17. juli 2003 :D Når jeg er sammen med min mann føler jeg at jeg er den eneste i hans verden. La Guapa
MarianneE Skrevet 17. juli 2003 #19 Skrevet 17. juli 2003 Min mann: *snill og god mot alle mennesker og dyr *stiller alltid opp og hjelper de som trenger det *skikkelig handy-man *deilig i senga *sexy *morsom *verdens beste venn og ha *tålmodig *gjør alt han kan for at jeg skal ha det godt *om jeg legger meg før ham bretter han alltid dyna ekstra godt rundt meg *når jeg sovner på sofaen legger han teppet over meg, og legger pus ved beina mine oj....det er vanskelig og finne noe, når man (selvsagt) har verdens beste ektemann!!!
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #20 Skrevet 17. juli 2003 Min samboer er sjarmerende sexy snill sterk tålmodig flink med barna stiller opp pålitelig knall i sengen søt nydelig god bare utrolig herlig hele mannen og neste år kan jeg kalle han min mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå