Gjest Gjest_Vivian_* Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Hei alle Jeg har STORE porer, og må skjule de hver eneste dag.. så godt jeg kan. Har ennå ikke funne mitt superprodukt, men er har brukt clinique pore minimizer i over 1 år nå. Men jeg klarer ikke å få den til å se pen ut med mineralsminke. Hvis jeg legger mineralsminke først, så PM, så får jeg ikke "gnidd" PM ordentlig inn for å dekke porene. Den legger seg som et lag, og det ser kakete ut. Hvis jeg legger PM først, så forsvinner den når jeg begynner å gni mineralsminken.. Men vanlig foundation ser det ok ut, men det ser også litt kakete ut Noen som har tips??
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Produkter som Pore Minimizer MÅ legges først! IKKE oppå mineralfoundation! Og så lurer jeg på om du legger mineralmakeup feil? For slik sminke skal ikke gnis inn, det skal legges på med kost! Jeg tror at om du tar PM først, og så legger mineralsminke på etterpå - på riktig måte! - så vil det gå helt fint.
Gjest Gjest_Vivian_* Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Produkter som Pore Minimizer MÅ legges først! IKKE oppå mineralfoundation! Og så lurer jeg på om du legger mineralmakeup feil? For slik sminke skal ikke gnis inn, det skal legges på med kost! Jeg tror at om du tar PM først, og så legger mineralsminke på etterpå - på riktig måte! - så vil det gå helt fint. Skrev det litt feil, jeg bruker selvfølgelig kost til mineralfoundationen Men når jeg legger PM først, da dekker den ikke porene i det hele tatt Da ser det likt ut, som om jeg ikke skulle ha tatt det på i det hele tatt..
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Skrev det litt feil, jeg bruker selvfølgelig kost til mineralfoundationen Men når jeg legger PM først, da dekker den ikke porene i det hele tatt Da ser det likt ut, som om jeg ikke skulle ha tatt det på i det hele tatt.. Jeg synes ikke det rart du ikke får noe bra resultat. Det er rett og slett fordi PM er et dårlig produkt. Test heller ut andre primere, feks noen som blir anbefalt på Makeupalley.com
Gjest Gjest_Vivian_* Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Jeg synes ikke det rart du ikke får noe bra resultat. Det er rett og slett fordi PM er et dårlig produkt. Test heller ut andre primere, feks noen som blir anbefalt på Makeupalley.com Men det er ikke en primer....
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Men det er ikke en primer.... Nei på en måte ikke men en primer fungerer jo på samme måte. Jeg får ett ganske godt resultat med flytende primer med mineralpudder primer ovenpå før mineralfoundation. Har brukt PM men synes det bare var noe stort klin.. Var derfor jeg tenke kankskje du kunne ha bedre hell med å finne en annen løsning.
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Syns ikke clinique pore minimizer holder det de sier de skal, men vet ikke hva annet man skal køpe. Kjipt å bruke penger på produkter som ikke holder mål... Jeg venter til produktet tørker helt, også har jeg dekkrem på. Går greit når det er tørt syns jeg. Jeg tror bare produktet rett og slett er for dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå