Gå til innhold

Dersom det ble mulig å genmanipulere penisstørrelsen..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ståle_*
Skrevet

Tenke dere at dere er gravide med en gutt. Det er nettopp blitt mulig å genmanipulere størrelsen på peniser. Ville dere sikret dere at han ikke ble en taper i fremtidens kjønnsmarked? I innleggene her inne ser vi at menn med små/mellomstore peniser bokstavlig talt bli sendt på dør. De blir gjort til latter av venninegjengen. Mange gir opp å ha sex med kvinner. Vil dere risikert en slik skjebne til deres egen sønn, hvis det var mulig å ungå. Han vil kunne bebreide dere senere i livet, hvis han ender opp med liten penis, og vet at dere kunne gjort noe med det mens han var foster.

Hva ville dere gjort, og hvilken størrelse ville dere gitt ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke. På lik linje med at jeg ikke ville gjort noe med genene til mitt barn så det skulle få større pupper, mindre nese, smalere hofter eller smalere føtter.

Jeg kunne gjort noe så fremt det faktisk var snakk om en lidelse eller sykdom jeg kunne velge om barnet skulle få eller ikke, størrelsen på penis er ikke en sykdom.

Ender jeg med ett barn som hater meg fordi jeg ikke endret genene hans så han fikk stor penis, så ender jeg med ett barn som ville funnet NOE å hate meg for uansett.

ifølge VELDIG mange tråder her inne, så er det nok kvinnfolk som ikke bryr seg om størrelsen på mannens penis, så jeg ville ikke vært bekymret på det området.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke gjort.

Jeg syns ikke man skal tukle med kroppen hvis det ikke er helt nødvendig. Det er alltid risikabelt.

Mennesker er vakre akkurat som de er.

Skrevet

Nei han kunne jo bare tatt injeksjoner som gjør den tykkere når han ble stor (om han ikke arver sin fars perfekte selvsagt)

Skrevet

Jeg ville ikke risikert at han ville bli latterliggjort som sin far, så det er klart. Jeg hadde da sørget for at han ble noe over snittet. Tatt i litt ekstra, siden jeg absolutt ikke ville vært alene om dette. Hadde det vært mulig ville jeg gjort det uten å tenke over det. Samfunnet er i forfall, og her er det tydligvis bare å følge bølgene uansett hvor på trynet det er.

Skrevet
Nei, det ville jeg ikke. På lik linje med at jeg ikke ville gjort noe med genene til mitt barn så det skulle få større pupper, mindre nese, smalere hofter eller smalere føtter.

Jeg kunne gjort noe så fremt det faktisk var snakk om en lidelse eller sykdom jeg kunne velge om barnet skulle få eller ikke, størrelsen på penis er ikke en sykdom.

Ender jeg med ett barn som hater meg fordi jeg ikke endret genene hans så han fikk stor penis, så ender jeg med ett barn som ville funnet NOE å hate meg for uansett.

ifølge VELDIG mange tråder her inne, så er det nok kvinnfolk som ikke bryr seg om størrelsen på mannens penis, så jeg ville ikke vært bekymret på det området.

Størrelsen på penis kan lede til sykdom. Det er klart man kan bli psykisk syk av en liten penis.

Og stort sett i alle disse trådene er det sterk overvekt av kvinner som foretrekker stor. Hvorfor risikere helsa til sønnen din med å nekte ham dette?

Skrevet
Størrelsen på penis kan lede til sykdom. Det er klart man kan bli psykisk syk av en liten penis.

Og stort sett i alle disse trådene er det sterk overvekt av kvinner som foretrekker stor. Hvorfor risikere helsa til sønnen din med å nekte ham dette?

det finnes bedre måter å unngå psykisk sykdom på en å bestille stor pikk på ungen sin!!

Ser det ikke som å risikere helsa ved å ikke ha stor pikk, for å være ærlig.

• Liker 1
Skrevet
det finnes bedre måter å unngå psykisk sykdom på en å bestille stor pikk på ungen sin!!

Ser det ikke som å risikere helsa ved å ikke ha stor pikk, for å være ærlig.

Hva skal sønnen din gjøre da? Komme til mamma med problemet? Og få høre at mamma også foretrekker stor pikk (tatt ut fra tidligere tråder her...)? Hvem skal fange opp dette problemet da? Har man en liten pikk så holder man gjerne det for seg selv, skjønner du. Ettersom samfunnet latterliggjør små pikker. Overalt ser man det problemet bli latterliggjort. Man er LITE mann. Man er DÅRLIG utstyrt. Helt normale menn går rundt med Small Penis Syndrome på grunn av diverse mindre heldige møter med kvinner som mener de fortjener bedre. Så man holder det for seg selv. Skal man håpe det løses sånn helt av seg selv?

Skrevet
Helt normale menn går rundt med Small Penis Syndrome på grunn av diverse mindre heldige møter med kvinner som mener de fortjener bedre. Så man holder det for seg selv. Skal man håpe det løses sånn helt av seg selv?

Og siden helt normale menn tror de er små pga noen mindre heldige mtøer med noen mindre oppegående kvinner, så skal vi genmanipulere guttebabyene våre til å få store peniser???

Kanskje man heller skal jobbe med andre ting, som barnets selvtillitt og bevissthet på egen kropp og hvordan den er bra nok som den er?

Kanskje heller jobbe med jentenes måte å oppføre seg på, og oppdra dem til å faktisk ta hensyn og ikke ødelegge andre pga ting som er helt unødvendig?

at du trekker inn at "mamma liker store peniser" pga noe jeg har skrevet før, blir helt bak mål, at jeg liker store peniser, betyr ikke at jeg BARE liker store peniser, eller at en som ikke var stor ikke er mer en bra nok. Dersom jeg IKKE hadde likt store peniser, så hadde jo DET vært feil og, for de med store peniser.

Jobb med å bygge guttebarna våre opp til å bli sterke nok i troen på seg selv! Se verdien i den kroppen man har, akkurat slik den er! Og jobb med å lære både kvinner og menn at selv om noen kan like store peniser, store pupper eller store romper, så betyr det IKKE at det eneste rette er dette.

Skrevet

Det er ikke slik at hele samfunnet latterligjør penisen til en mann. Det er enkelte som gjør det ja, og etter min mening så er dette utrolig barnslig. Utrolig trist at en mann som har gjennomsnittsstørrelse føler at han er for liten. Hva da med de som er under gjennomsnittet, og de som ikke kan penetrere?

Jeg ville aldri ha gjort noe slikt med min sønn. Jeg vil heller styrke selvtilliten hans slik at han har andre ting å måle seg opp i mot enn det å ha en stor penis.

Trodde egentlig det var målet til foreldre, å gi trygghet, styrke barnet slik at det har selvtillit til å stå i mot når stormene raser? Om man blir knekt av at man har en liten penis, hvordan skal man da kunne stå i mot andre stormer som kommer til å ri en i livet?

Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis det etter en sjekk av genene kom fram at han hadde en skade som ga ham mikropenis/nesten ingen penis, så antageligvis. Ellers ikke.

Gjest Gjest_Ståle_*
Skrevet

Tror det er mange naive kvinnfolk her. Synet på liten penis lar seg ikke endre med litt godsnakk, hverken for de som bærer dem, eller for alle de kvinnfolk som forlanger stort utstyr. Hvorfor ønsker kvinner som selv skaffer seg store pupper og forlanger stor penis, at sønnen deres skal bli en taper på sexmarkedet, hvis det hadde vært mulig å unngå?

Skrevet
Hvorfor ønsker kvinner som selv skaffer seg store pupper og forlanger stor penis, at sønnen deres skal bli en taper på sexmarkedet, hvis det hadde vært mulig å unngå?

er vel ikke sikkert at det er de samme kvinnene da?

Jeg er ikke en av dem, verken skaffer meg store pupper eller forlanger stor penis, og jeg tror ikke at menn blir tapere BARE pga størrelsen på penisen deres.

Skrevet
Og siden helt normale menn tror de er små pga noen mindre heldige mtøer med noen mindre oppegående kvinner, så skal vi genmanipulere guttebabyene våre til å få store peniser???

Kanskje man heller skal jobbe med andre ting, som barnets selvtillitt og bevissthet på egen kropp og hvordan den er bra nok som den er?

Kanskje heller jobbe med jentenes måte å oppføre seg på, og oppdra dem til å faktisk ta hensyn og ikke ødelegge andre pga ting som er helt unødvendig?

at du trekker inn at "mamma liker store peniser" pga noe jeg har skrevet før, blir helt bak mål, at jeg liker store peniser, betyr ikke at jeg BARE liker store peniser, eller at en som ikke var stor ikke er mer en bra nok. Dersom jeg IKKE hadde likt store peniser, så hadde jo DET vært feil og, for de med store peniser.

Jobb med å bygge guttebarna våre opp til å bli sterke nok i troen på seg selv! Se verdien i den kroppen man har, akkurat slik den er! Og jobb med å lære både kvinner og menn at selv om noen kan like store peniser, store pupper eller store romper, så betyr det IKKE at det eneste rette er dette.

Så du mener man har sjans til å drepe den ukulturen som pågår nå med forherligelse av store peniser og latterliggjøring av små peniser?? Hvordan skal man kunne klare å påvirke dagens jenter til å endre holdning? Dette er en utrolig naiv tankegang. Det er selvsagt den rette veien å gå. Bort fra kroppshysteriet for begge kjønn. Men samtidig ufattelig naivt. Man klarer ikke å stoppe dette fokuset, uansett hvor mye man forsøker. Hvem skal stå som frontfigur for dette? Hvem vil gå ut in public å si de har liten pikk? Det at en mamma preker for en gutt med liten pikk, vil ikke gjøre denne pikken større av den grunn. Han vil møte kvinner som garantert vil fortelle ham annerledes. Det vil serier ala Sex and The City fortelle ham også. At han ikke duger.

Uansett vil du mest sannsynlig aldri få vite at sønnen din har liten pikk. Han vil kanskje være sjenert i dine øyne. Du vil se at han sliter med noe, men ungdom sliter jo med så mye uansett. Kanskje er han ulykkelig forelsket? Poenget er at dersom du begynner å preke om pikk, så vil han bare bli enda mer pinlig berørt. Uansett hvordan du legger fram dine meninger om stor pikk, vil han selvsagt skjønne at større er best. Eller velger du kanskje å lyve?

Utviklingen er igang. Kvinnen har talt. Vi er det vesenet som har størst pikk i forhold til kroppsstørrelse, og den vil bare bli større og større sier evolusjonseksperter. Så hvorfor ikke være føre var? Hvorfor skal ikke mannen kunne jukse når kvinnen kan det?

Skrevet
Tror det er mange naive kvinnfolk her. Synet på liten penis lar seg ikke endre med litt godsnakk, hverken for de som bærer dem, eller for alle de kvinnfolk som forlanger stort utstyr.

Takket være et mer åpent og frittalende samfunn og at "jentesnakk" har blitt like vanlig som "guttesnakk" alltid har vært, må menn nå også face noe damer til alle tider har måttet face - ufrihet i forhold til eget utseende og idealer.

Det gjelder for dere gutter som for oss damer å realitetsorientere seg litt i hva som er hypa opp og hva som er virkelighet.

Alle kan vi finne feil og mngler ved oss slev, men det er veldig viktig å jobbe med eget selvverd og ha fokus på alt det fine oss selv istedet for å grave seg ned i kompleksene sine og fortape seg helt i å synes synd på seg selv.

Jeg driter i polerte guttegjenger som sitter og snakker om hvilke kvinner de finner gode nok og hvem som er for stygge, tjukke, smarte, dumme etc.

Jeg bryr meg kun om hva mennesker med en viss dybde mener - og det er faktisk folk flest. Ingen som har et normalt vedisett og er noenlunde oppegående setter overfaltiske verdier først. Man faller for hele mennesker, og når man ser hvor ulike mennesker andre faller for, så er det heller ikke slik at vi alle verdsetter de samme kvalitetee og ulike typer utseende likt.

Jeg er ikke perfekt utseendemessig (veier for mye, feks), men legger likevel merke til at mange menn finner meg attraktiv.

Sånn er det for menn også - lite hår, rund mage, liten tiss, feil jobb - og gud vet hva - ingen voksne mennesker lar slikt være av større betydning enn kjemien som oppstår, helt uavhengig av et perfekt utseende.

Drit i størelsen på utstyret og begynn og fokuser på alt som er morsomt i livet - da garanterer jeg du tiltrekker deg nok kvalitetsdamer som vil ha DEG -hele deg.

Skrevet
Det er ikke slik at hele samfunnet latterligjør penisen til en mann. Det er enkelte som gjør det ja, og etter min mening så er dette utrolig barnslig. Utrolig trist at en mann som har gjennomsnittsstørrelse føler at han er for liten. Hva da med de som er under gjennomsnittet, og de som ikke kan penetrere?

Jeg ville aldri ha gjort noe slikt med min sønn. Jeg vil heller styrke selvtilliten hans slik at han har andre ting å måle seg opp i mot enn det å ha en stor penis.

Trodde egentlig det var målet til foreldre, å gi trygghet, styrke barnet slik at det har selvtillit til å stå i mot når stormene raser? Om man blir knekt av at man har en liten penis, hvordan skal man da kunne stå i mot andre stormer som kommer til å ri en i livet?

Og hva er verre for en mann enn å bli latterliggjort for en liten penis??

Skrevet
Takket være et mer åpent og frittalende samfunn og at "jentesnakk" har blitt like vanlig som "guttesnakk" alltid har vært, må menn nå også face noe damer til alle tider har måttet face - ufrihet i forhold til eget utseende og idealer.

Det gjelder for dere gutter som for oss damer å realitetsorientere seg litt i hva som er hypa opp og hva som er virkelighet.

Alle kan vi finne feil og mngler ved oss slev, men det er veldig viktig å jobbe med eget selvverd og ha fokus på alt det fine oss selv istedet for å grave seg ned i kompleksene sine og fortape seg helt i å synes synd på seg selv.

Jeg driter i polerte guttegjenger som sitter og snakker om hvilke kvinner de finner gode nok og hvem som er for stygge, tjukke, smarte, dumme etc.

Jeg bryr meg kun om hva mennesker med en viss dybde mener - og det er faktisk folk flest. Ingen som har et normalt vedisett og er noenlunde oppegående setter overfaltiske verdier først. Man faller for hele mennesker, og når man ser hvor ulike mennesker andre faller for, så er det heller ikke slik at vi alle verdsetter de samme kvalitetee og ulike typer utseende likt.

Jeg er ikke perfekt utseendemessig (veier for mye, feks), men legger likevel merke til at mange menn finner meg attraktiv.

Sånn er det for menn også - lite hår, rund mage, liten tiss, feil jobb - og gud vet hva - ingen voksne mennesker lar slikt være av større betydning enn kjemien som oppstår, helt uavhengig av et perfekt utseende.

Drit i størelsen på utstyret og begynn og fokuser på alt som er morsomt i livet - da garanterer jeg du tiltrekker deg nok kvalitetsdamer som vil ha DEG -hele deg.

Jeg har en liten pikk. Jeg har ingen problemer med å tiltrekke meg kvinner - med klærne på. Det som er problemet er å holde på dem. Når de ser pikken min blir de skuffet. Noen blir litt lenger enn andre, men til slutt stikker de. De legger ikke akkurat skjul på hva som er feil. Så etterhvert så gidder man ikke. Jeg holder meg unna kvinner. Alle spør hva som gjør at en fyr som meg er konstant singel. Hva skal jeg si? Jeg er iallefall ute av underholdningsbransjen. Gidder ikke underholde kvinner lenger. Gidder ikke være del av de historiene som går angående han patetiske lille som hadde nerver til å forsøke å ha sex med dem. Det er ikke verdt smerten. Så ja, jeg ville soleklart valgt genmanipulering om mulig.

Skrevet

En gjest har allerede nevnt det i tråden - men det er fortsatt mulig å få større penis uten å tukle med genmanipulering.

Når sønnen vokser opp kan han jo bole seg litt i 16-18års alderen. Da slår en forsåvidt 2 fluer i en smekk - mye mer muskler, samt en større penis. Det anbefales jo selvfølgelig ikke å bole før kroppen er ferdig utvokst - men det er nå iallefall en mulighet. Er kroppen ferdig utvokst, vil ikke boler gi større penis. Visuelt sett kan den jo se større ut da ballene krymper.

Så har man jo "voksthormoner". I teorien vil ikke penis vokse mer ved å ta dette -- men det har vært tilfeller der dette har skjedd kjente kroppsbyggere... Kanskje du er en av de heldige? Det har mest sannsynligvis skjedd ved overdreven bruk - noe som også kan gi andre stygge bivirkninger.

- Det handler om å ta "rette" doser. Noe 98% av dem som stikker seg ikke vet hva er (Tenker da mest på hvor mye en skal ta for å få minimalt med bivirkninger samt best mulig fremgang).

Boler (tenker da mest på testosteron preparater) + voksthormoner er forresten veldig populært for rikinger i USA.

Se her:

http://www.xtra.ca/blog/national/image.axd...tallone_hgh.jpg

Sylvester Stallone, 63 år.

Testosteron nivået til menn daler sakte men sikkert nedover fra 30år og oppover. Når en da tar tilskudd for å opprettholde tidligere testonivå vil livskvaliteten øke også. Voksthormoner gir penere hud, lavere fett %, mindre rynker, gir tilbake hårfargen, sår gror raskere, etc.. Voksthormoner blir brukt i alle private skjønnhetsklinikker i USA.

Skrevet
Og hva er verre for en mann enn å bli latterliggjort for en liten penis??

Selfølgelig er det ille å bli latterliggjort for en liten penis, personlig så syns jeg det er forkastelig. Jeg ler ikke av vitser eller andre morsomheter pga for liten penis.

Som kvinne kan jeg sikkert ikke forstå hvor mye dette går inn på en mann, men jeg mener at det er andre ting i livet som er verre for det enkelte menneske. Og så er det en annnen ting som er veldig relevant her, og det er om mannen faktisk har grunnlag for å ha komplekser for penisen sin.

De fleste har utstyr som holder godt mål. Tror kanskje heller at enkelte menn er uheldig med valg av kvinner. Ofte vet kvinner hva som sårer mest, jo å si noe nedverdigende om mannens penis.

De middlene som finnes på markedet i dag for å få større penis etc, bør komme de med store problemer til gode. Og ikke de som kun føler at de har for liten penis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...