Gjest gjest trine Skrevet 14. april 2009 #1 Del Skrevet 14. april 2009 er det noe som hetter vårslapphet, jeg pleier å være i hundre å god med energi om dagene, men nå den siste uka har jeg vært slapp gidda løs å litt irritert, å ikke er det mennsen for den er ferdig for en uke siden, har lissom ikke ork til noe, virker nesten som en er deprimert,noen som har efaring med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #2 Del Skrevet 14. april 2009 Hvis dette vedvarer særlig mye lenger bør du kanskje vurdere å oppsøke lege for å få tatt noen blodprøver(jern, infeksjonsprøver, stoffskifte osv...) Jeg har hatt det slik som deg, og hos meg var det rett og slett en depresjon. Trodde først jeg var fysisk syk men alle prøver var fine. Man trenger ikke være spesielt nedstemt for å få diagnosen depresjon. Hvordan er det med matlyst, søvn og konsentrasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest trine Skrevet 14. april 2009 #3 Del Skrevet 14. april 2009 nei har ikke så veldig lyst på mat, men snop har jeg veldig lyst på. men nå etter påska så må jeg ha en pause fra snop ikke sunt vær dag hehe, føler meg mye trøtt, vile helst bare sove, men det kan jeg jo ikke, men er det ikke litt tilig å bare vente en uke til å gå til lege vist en er deprimert, alle har jo sine dager noen ganger, også er jeg 40 år, mensen har altid vært reglimesig, før hadde jeg opp til syv dager, nå kan det være mellom 2 til 4 dager å. kansje det er overgangs aldren jeg begynner med, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #4 Del Skrevet 14. april 2009 Ja en uke er kanskje litt tidlig, men ikke vent for lenge heller. Det er den store feilen de fleste gjør. Synes du kan oppsøke lege allerede etter ett tre-fire uker jeg...Slitenhet/slapphet er et av de vanligste tegn på depresjon, i tillegg til ned stemthet og det at man ikke finner så mye glede i aktiviteter man tidligere syntes var gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå