Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store planer om å lære meg spansk til høsten ved å dra til Latin-Amerika/Sør-Amerika og ta et kurs, men jeg vet lite om hvor jeg skal finne et godt et. Er det noen som har noen erfaringer eller vet om brukbare kurs?

Har sett på et fra EF på Costa Rica men er usikker om dette er et bra eller dårlig alternativ.

http://www.ef.com/master/ils/destinations/cr/

Kom også gjerne med steder jeg bør besøke på turen, har planer om å både dra til USA, latin-amerika og sør-amerika. =)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Jeg tok spansk kurs i Sucre, Bolivia hos Fox.(Her er nettsiden deres) Mye bedre enn å ta det her hjemme, lærete rett og slett mye fortere og fikk brukt det vi lærte med en gang. Dessuten er Sucre en nydelig by med utrolig behagelig klima, absolutt et bra sted å vøre over tid. Dessuten betaler man kun for de timene man har, og får individuelt tilpasset opplæring. Men vi arrangerte det når vi kom dit, så jeg vet ikke hvordan det evt gjøres på forhånd. Ellers har Kilroy samarbeidspartnere som arranger spansk kurs i sør-amerika, bla.a peru. Anbefaler også at du spør på thorn tree forum hos Lonely Planet, der er svar å få på det meste!

Skrevet

Mener det er mange som tar spansskurs i Guatemala også, og at dette kan gjøres gjennom Kilroy. Så du kan jo ta kontakt med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...