Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Hei, Jeg har tittet på annonsen for strawberrynet på siden her til venstre. Det er masse billig der og uten frakt til Norge :-) Er det 200,- som er grensen for toll? Har noen av dere handlet fra den butikken?
Nala Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Sitter og ser på samme sida. Utrolig masse bra og billig der. Men vanvittig irriterende at grensa er på lusne 200 kroner. Snakk om idioti. Summen har vel vært den samme i årevis nå. Når skal disse folka som styrer fatte og begripe at vi lever i en internasjonal verden hvor blant annet Internett åpner for handel over landegrensene? Blir irritert av at mannen i gata ikke skal kunne skaffe seg produkter fra utlandet uten å punge ut til staten, i alle fall når det er snakk om småtteri som feks hudpleieprodukter Hvor mye er det man beregner i toll da dere?
Nala Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 Aha, ifølge en annen tråd her på sida er det 24 % man må pluss på. Dette er da mva. http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...&highlight=toll Så da vet jeg det
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #5 Skrevet 15. juli 2003 Jeg bestile en krem derfra en gang, de hadde skrevet ned prisen til under 200,- og den kom etter rundt 10 dager :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå