Gjest Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 En venn av meg og jeg sitter og ser litt rundt på leiligheter om dagen og de fleste er jo uten strøm. Der jeg bor nå er strøm inkludert i prisen så jeg har aldri helt fått med meg forbruket mitt og hvor mye det koster, samme med kameraten min. Så da spør jeg her om hvor mye det sånn ca er normalt å ha i strømregning, eller hva dere har, hvor mange dere er og hvor stort det er? Er selv veldig nøye på å skru av lys i rom jeg ikke er i og sånn, men alikevel greit og ha noen ideer på hva vi kan forvente oss.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 En venn av meg og jeg sitter og ser litt rundt på leiligheter om dagen og de fleste er jo uten strøm. Der jeg bor nå er strøm inkludert i prisen så jeg har aldri helt fått med meg forbruket mitt og hvor mye det koster, samme med kameraten min. Så da spør jeg her om hvor mye det sånn ca er normalt å ha i strømregning, eller hva dere har, hvor mange dere er og hvor stort det er? Er selv veldig nøye på å skru av lys i rom jeg ikke er i og sånn, men alikevel greit og ha noen ideer på hva vi kan forvente oss. har ca 100 kvm og ligger på ca 1200 i mnd. Noe mindre på sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå