Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #1 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg leter etter billige reiser til Durham i Norh Carolina, fra London. Kan jeg unngå Heatrow er det kjempebra, men må jeg innom der så får det stå sin prøve. Så nå jobber jeg meg gjennom det som er av søkemotorer. Tips tas i mot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 14. april 2009 #2 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg leter etter billige reiser til Durham i Norh Carolina, fra London. Kan jeg unngå Heatrow er det kjempebra, men må jeg innom der så får det stå sin prøve. Så nå jobber jeg meg gjennom det som er av søkemotorer. Tips tas i mot med takk Greit å vite når du skal reise også. Men du kan reise fra Gatwick via Philadelphia med US Airways for litt over 3000 kroner i nærmeste framtid. Prøv Momondo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #3 Del Skrevet 14. april 2009 Blir trolig i løpet av juni. Har ingen fastlåst dato, men et sted etter 4-5 juni vil jeg tro. Er jevnt over villig til å betale en slant ekstra for å unngå bytter, pga at jeg er ekstremt lite vant med å reise med fly. Men det ser vanskeligere ut å finne. Momendo er herved bokmerket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 14. april 2009 #4 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg sjekker alltid ut Kelkoo.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #5 Del Skrevet 14. april 2009 Finn.no er også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #6 Del Skrevet 14. april 2009 Min stemme går også til finn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GodsChild Skrevet 25. april 2009 #7 Del Skrevet 25. april 2009 Mulig du allerede har bestilt naa, men jeg bruker finn.no, restplass.no, kayak.com og orbitz.com naar jeg bestiller reiser til USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. april 2009 #8 Del Skrevet 27. april 2009 Reisefeber.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå